קישורים חיצוניים הם חלק בלתי נפרד מהליך קידום אורגני. למעשה הם חלק מאוד חשוב ממנו וכך היו מאז ומתמיד. בשונה מתחילת שנות ה-2000 שבהם מקדמי אתרים ובעלי אתרים היו מקשרים לאתר בכל דרך אפשרית, כולל אינספור קישורי ספאם חסרי היגיון שיוצאים מתפריטים, פוטרים ואפילו אזורים סמויים באתרים, הרי שכיום גוגל מייחסת חשיבות לאיכות הקישורים יותר מאשר לכמות שלהם. לכן חשוב יהיה ללמוד לא רק איך לייצר את אותם קישורים חיצוניים, אלא גם איך בניית קישורים נכונה עובדת.
צרו קישורים הרלוונטיים לאתר המקודם:
לפני שאתם חושבים על כמות הקישורים, חשבו על איכות הקישורים שאתם יוצרים. אחד המדדים לקישור איכותי הוא קודם כל לקשר מאתר הרלוונטי לתחום שלכם. אם לדוגמה אתם מקדמים אתר בתחום הפיננסיים, הלוואות או אתר של חברה הקשורה בנושאים אלה, תוכלו לחפש אחר קניית קישורים מאתרי הלוואות, יצירת שת"פ לקישורים בתחום זה והרשמה לאינדקסים הקשורים בתחום.
שמרו על תדירות נכונה של קישורים מפורסמים:
בגדול, ככל שהאתר שלכם יצמח תוכלו לקשר יותר ויותר לאתר שלכם. אתרים מאוד גדולים עשויים לקבל אלפי שיתופים ביום באופן טבעי מהגולשים, אבל אלו בדרך כלל אתרי חדשים למיניהם. אתרי תדמית/חנות מקבלים הרבה פחות קישורים טבעיים וצריך ליזום אותם כדי להתקדם בגוגל, בוודאי בתחילת הדרך. האתגר הוא ליצור תמהיל קישורים נכון הן מבחינת כמות הקישורים החודשית, הן מבחינת תדירות העלאת הקישורים לאוויר והן מבחינת איכות הקישורים וסוגי האתרים המקשרים.
מאילו אתרים כדאי לקשר?
ישנם סוגים שונים של אתרים: רשתות חברתיות, אינדקסים, פורומים, אתרי תדמית, אתרי חנות, גלריות, מגזינים, כרטיסי ביקור דיגיטליים ועוד. באופן כללי אתם רוצים בטווח הארוך לייצר קישורים מגוונים על מנת לשמור על תמהיל קישורים טבעי, אך כמו בכל הליך קידום אורגני רוב הקישורים שלכם יהיו לרוב קישורים קנויים מספקים מובילים כמו ואמוס לינק למשל. באתר שלנו תוכלו לחפש למשל קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים ולקבל מגוון הצעות לאתרים בתחום עיצוב הפנים לקשר מהם. זקוקים לייעוץ מקצועי בנושא? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.