קישורים הם חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום בגוגל ולכן אתם רוצים להיות בטוחים שהם נכללים באסטרטגיית הקידום שלכם. כל מקדם אורגני מתחיל מבין את החשיבות של קישורים איכותיים על פני כמות קישורים לצורך הקידום בגוגל. לכן, כדאי יהיה לבדוק את ההמלצות של גוגל בנוגע לקישורים הנחשבים לאיכותיים יותר בעיניה.
הפרמטרים החשובים לגוגל לבחינת קישור איכותי:
- איכות וטבעיות – בסופו של יום הדבר החשוב ביותר לגוגל הוא להעניק ערך לגולשים שלה. לכן היא מעודדת אתרים המייצרים קישורים שיכולים להועיל לגולשים בצורה הטובה ביותר, הן קישורים פנימיים ובוודאי כאשר מדברים על קישורים נכנסים מרחבי הרשת. חשוב יהיה לתת ערך לגולשים גם כאשר מפנים אותם אל אתר אחר ולכן היא תעריך יותר קישור מתוך מאמר למשל מאשר קישור מאיזה פוטר באתר.
- רלוונטיות – המדד השני החשוב הוא נושא הרלוונטיות. אם האתר המקשר אינו רלוונטי לאתר שלכם, או גרוע מכך – הקישור מגיע מתוך עמוד שאינו רלוונטי לאתר שלכם ולעמוד אליו אתם מקשרים הרי שהקישור ייחשב הרבה פחות איכותי בעיני גוגל. חברה המספקת עצים המקשרת לאתר של נגר או חברה המעצבת גינות יכול להתאים למשל.
- גיוון – אתם רוצים לייצר קישורים מגוונים לאתר שלכם. מדי פעם לקשר לאתר הבית, מדי פעם לעמודים אחרים ברחבי האתר. ליצור תמהיל קישורים טבעי והגיוני ככל שניתן. כמו כן אתם רוצים לקשר בצורה מגוונת: מדי פעם באמצעות אנקור ערום, מדי פעם אנקור שיוצא מתוך ביטוי מפתח, מדי פעם מתוך משפט טבעי וכו'.
- סמכות הדומיין – בכלי כמו AHREFS תוכלו לבדוק את הDA של האתר שלכם המבוסס על כמה פרמטרים שיכולים להעריך את האיכות והסמכות של האתר. DA גבוה יותר אומר בדרך כלל אתר סמכותי יותר וייתן לכם מדד לקישור טוב.
היכן נוכל לקנות קישורים איכותיים לקידום האתר שלנו בגוגל?
אם אתם מחפשים היכן לבצע קניית קישורים שיתרמו לקידום האתר שלכם בגוגל אתם מוזמנים לבדוק את הקטלוג שלנו בוואמוס לינק. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בנושא, לבחור יחד את הקישורים המתאימים לקידום האתר שלכם ולהיות שם עבורם לכל שאלה.
אנא דרגו את המידע