פרסום מאמרים היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום אתר בגוגל, לשיפור הסמכות והמוניטין של האתר, ובמידה ומדובר באתרים בעלי פרופיל גבוה ותנועה ערה של גולשים תוכלו לזכות גם בפרסום שיהיה שווה כמה מבקרים חדשים באתר שלכם. אז איך פרסום מאמרים עובד? היכן מפרסמים? ומהיכן מקשרים לאתר שלנו? הינה מה שאתם צריכים לדעת.
ראשית – איך זה עובד?
פרסום מאמרים היא דרך נהדרת לבנות קישורים לאתר לצרכי קידום. בניית קישורים יכולה להיעשות בעשרות דרכים שונות אז זו ללא ספק אחת הטובות ביותר שבהן. תוכלו ליהנות מקישור נכנס לאתר שלכם מאותו אתר אליו אתם מעלים מאמר שלכם ולחזק את המוניטין והסמכות של האתר בעיני האלגוריתם של גוגל. איך זה עובד? אתם יכולים ליצור קשר עם בעל אתר שאתם רוצים לפרסם אצלו או לקנות קישורים דרך ספק המרכז אתרים שעשויים להתאים לכם, כמונו בוואמוס לינק למשל.
היכן מפרסמים?
אתם רוצים לבחור אתרים שרלוונטיים לתחום שלכם. במידה ויש להם נתונים טובים והם רלוונטיים לתחום שלכם תוכלו לזכות בקישור איכותי יותר שייתן לכם יותר כוח לקידום האורגני שלכם בגוגל ובמנועי החיפוש בכלל. לדוגמה: אם אתם מקדמים חברת תיירות או אתר המוכר כרטיסי טיסה תוכלו לחפש קניית קישורים מאתרי טיולים, לבחון אתרים רלוונטיים ולבחור את האתר המתאים ביותר שיוכל לסייע למאמצי הקידום שלכם.
איך יודעים שהפרסום של המאמרים באמת אפקטיבי?
יש כמה דרכים שתוכלו לבחון שפרסום המאמרים באמת עוזר לכם. תצטרכו כלים מתאימים אבל יש כמה מדדים שתוכלו לבדוק:
- דירוג האתר – תוכלו לבדוק איפה האתר מדורג בביטויי המפתח העיקריים שלו ואלה שקישרתם דרכם. לדוגמה אם ביצעתם קניית קישורים מאתרי אוכל לאתר מתכונים משלכם, וקישרתם מתוך הביטוי "מתכונים לארוחת בוקר" לעמוד הרלוונטי באתר שלכם – תוכלו לבדוק אם הקישור/ים שרכשתם סייעו לקידום האתר שלכם בביטוי הזה.
- תנועת גולשים – לאורך הזמן – יותר קישורים איכותיים יעזרו לכם להתקדם בגוגל ולייצר יותר תנועת גולשים באתר שלכם. יותר תנועה מגוגל זה סימן ליותר ביטויים מאונדקסים ועמודים מקודמים יותר בגוגל.
- DR – תוכלו להיכנס לכלי החינמי באתר AHREFS ולבדוק אם הDR של האתר שלכם עלה. מדובר בציון סמכות של כלי נהדר זה שמספק לנו מדד לגבי איכות האתר.