איך קניית קישורים עוזרת להתקדם בגוגל?

הפעולה של קניית קישורים מאתרי חדשות לטובת קידום בגוגל היא אחת הפעולות הטובות ביותר שתוכלו לבצע, אם אתם יודעים כמובן כיצד לבצע אותה נכון. לא נשאיר אתכם במתח ונסביר לכם בדיוק למה אנו מתכוונים לאורך המאמר. נתחיל בעובדה שמדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני, ללא קשר בתחום האתר בו הוא עוסק או ברמת התחרות. באמצעות קישורים תוכלו לחזק את המוניטין של האתר שלכם, לאותת לגוגל שהאתר שלכם מומלץ וכדאי לקדם אתכם במעלה תוצאות החיפוש כאשר גולש רלוונטי יחפש ביטוי רלוונטי הקשור אליכם ולמוצרים או השירותים שאתם מקדמים.

נתחיל מהבסיס – החשיבות של קניית קישורים כחלק מאסטרטגיית הקידום בגוגל:

אז אנחנו מתחילים מהבסיס. למנוע החיפוש של גוגל ככל הנראה מאות רבות של פרמטרים ונוסחות לפיהם הוא מחשב את ציוני האתרים, איכותם ואת התוכן בהם. לפי הנתונים שהוא אוסף על האתר שלכם והערכת האיכות שלו, כך גוגל מגדירה בעצם אילו אתרים מופיעים לפני אתרים אחרים ומציגה אותם בראש תוצאות החיפוש כאתרים המומלצים ביותר. החשיבות של קניית קישורים כחלק מאסטרטגיית הקידום היא קריטית כיוון שקישורים מהווים את אחד החלקים החשובים ביותר בהליך הקידום. זו הדרך הטובה ביותר של גוגל לבחון את רמת האמינות של אתרים והתוכן בהם. אתרים איכותיים המקשרים לאתר שלכם, מאותתים לגוגל שהאתר המקושר הוא אתר מומלץ, אטרקטיבי, עם תוכן טוב שיכול להועיל לאותן קהילות גולשים באתרים המקשרים. מכאן שהמוניטין של האתר מתחזק ובהתאם לכך גם מתקדם בגוגל, הכול ביחס למתחרים כמובן.

צריך לדעת איך לקשר:

לפנות לחברה כמו ואמוס לינק יכול לעזור לכם לבנות אסטרטגיית קישורים חכמה לאתר שלכם. במידה ואתם מנסים לבנות אסטרטגיה כזו בעצמכם, דאגו תחילה שיהיה לכם מספיק ידע וניסיון בתחום הקידום האורגני. לא פעם נתקלנו בלקוחות שפנו אלינו ואמרו לנו שהשקיעו אלפי שקלים ויותר בחבילות קישורים אבל לא קיבלו תוצאות. ובכן קניית קישורים מאתרי נדל״ן אורכת זמן, סבלנות ודורשת מקצועיות רבה. לבנות קישורים בצורה נכונה לSEO זו אומנות ולא פחות מכך. עבודה עם חברה מקצועית בתחום הינה חיונית בנושא זה. כמובן גם תוכלו להתייעץ עמנו בוואמוס לינק ונשמח לעמוד לשירותכם.

דוגמאות לפיזור קישורים בצורה לא חכמה:

גוגל הייתה מעדיפה שהקישורים יפוזרו בצורה טבעית. לכן לא הגיוני שאתר חדש, עם מעט תוכן, יקבל לפתע הרבה קישורים. אנו יודעים שזה מפתה לקנות חבילות של אלפי קישורים בכמה דולרים או כמה עשרות דולרים בודדים, אך במחירים האלה תמיד יהיה מדובר בעקיצה ובשיטות לא חוקיות שלא יעזרו לכם להתקדם בגוגל, או יקדמו אתכם לכמה ימים אבל מהר מאוד גוגל תעלה על זה ותעניש את האתר שלכם. הפעלת מניפולציה על מנוע החיפוש הוא מה שמקדמי אתרים עושים, אך עושים זאת בחכמה, בעדינות, בטבעיות ולא בצורה אגרסיבית ולא הגיונית מה שעשוי להרים דגל אדום לגוגל ולפגוע באתר שלכם.

5/5 - (6 votes)
איך קניית קישורים עוזרת להתקדם בגוגל?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה

— מבצע של פעם בקיץ! —

5 קישורים איכותיים
ב-400 ש"ח בלבד!

מוסיפים את הקישורים לעגלת הקניות
ומזינים את קוד הקופון

Vamos2024

המחיר לא כולל מע"מ | כולל כתיבת מאמר

Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.