המדריך המלא לבניית פרופיל קישורים איכותי ומגוון

בניית פרופיל קישורים איכותי ומגוון הינו חיוני ביותר להצלחה בקידום האורגני שלכם. קישורים הם משלושת הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתר בגוגל אך מאז עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל, שהחליטה לשים סוף לספאם הנרחב ברחבי האינטרנט שהיה עד לפני עשור בערך, הדגש הוא על איכות ורלוונטיות הקישורים, הסמכות של האתרים המקשרים ויצירת פרופיל קישורים טבעי, איכותי ומגוון. במדריך זה נתייחס לכמה פרמטרים הקשורים לבניית פרופיל קישורים טבעי ואיכותי.

#1 – רלוונטיות האתר המקשר:

הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק הוא את הרלוונטיות של האתר המקשר. קישורים מאתרים הרלוונטיים לתחום האתר המקודם יהיו בעלי ערך רב יותר לקידום מאשר אתרים שאינם קשורים. לדוגמה: אם אתם רוצים  לקדם אתר של אינסטלטור, חשמלאי או בעל מקצוע חופשי אחר – תוכלו לחפש אחר קניית קישורים מאתרי בעלי מקצוע או מאותו ענף רלוונטי של הלקוח שלכם. 

#2 – כמות הקישורים – עד כמה היא משמעותית?

חשוב יהיה לקשר בצורה נכונה וריאלית בכל הנוגע לקידום האתר, ולהתקדם בהדרגה. לא הגיוני שאתר חדש שאין לו כמעט כניסות יקבל כמות גדולה של קישורים במכה, לכן אתם רוצים לוודא שאתם מקשרים במינון נכון ולהתייעץ עם המומחים שלנו בנושא אם תרצו בכך. ככל שהאתר יתקדם תוכלו להעלות את כמות הקישורים ולייצר יותר כוח לקידום האורגני של האתר שלכם. 

#3 – סמכות האתר המקשר:

מלבד העובדה שחשוב יהיה לקשר בצורה טבעית ונכונה מאתר מסוים לאתר שלכם (לדוגמה קישור מתוך ביטוי מפתח במאמר העולה לאתר מסוים ולא מתפריט צדדי או מהפוטר שלו למשל) אלא שגם חשוב לבדוק את סמכות האתר המקשר. תוכלו להיעזר בכלים כמו AHREFS ואחרים כדי להעריך את איכות האתר המקשר, לראות כמה קישורים יש לו, מה הDR שלו (ציון איכות שניתן על ידי AHREFS למשל) ועל ידי כך לוודא שאתם מקשרים מאתרים באיכויות שונות, בדרך כלל עדיף קישורים מאתרים באיכות טובה אך כדי ליצור תמהיל טבעי של קישורים, אפשר לחפש גם אחר קניית קישורים מאתרי חדשות בתחילת דרכם למשל שיש בהם תוכן טוב אך מעט קישורים ולכן גם הסמכות שלהם עדיין בינונית. אלה יכולים לתרום לפרופיל הקישורים הטבעי שלכם.

לסיכום; בבואכם לבצע בניית קישורים לקידום האתר שלכם חשוב יהיה ליצור תמהיל קישורים טבעי, איכותי ומגוון. כדאי לקשר מאתרים מסוגים שונים כמו אתרי חדשות, אתרי נישה, אינדקסים ועוד. בנוסף חשוב יהיה לקשר מאתרים רלוונטיים וסמכותיים וכמובן לקשר לעמודים שונים באתר שלכם כדי לשמור על טבעיות ולא כל הזמן לאותו עמוד.

אנא דרגו את המידע
בניית פרופיל קישורים איכותי ומגוון
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.