קניית קישורים – בואו להתייעץ עם המומחים

את זה שקישורים מהווים חלק חשוב ובלתי נפרד מהליך הקידום האורגני אתם כבר בוודאי יודעים, אולם מרבית בעלי העסקים המקדמים את האתר שלהם בעצמם וזקוקים לקשרים, וכן מקדמי אתרים בתחילת דרכם, אינם בהכרח יודעים כיצד לבנות קישורים בצורה מקצועית ונכונה. בניית קישורים היא אומנות בפני עצמה והליך הקידום של אתר מסוים יכול לקום וליפול על פרופיל הקישורים שתצרו לאתר מסוים, במיוחד כאשר אתם מתחילים ליצור קישורים לאתר שאין לו מספיק כאלה. אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם המומחים שלנו לפני הזמנת קישורים מאתנו או מספקים אחרים.

יצירת פרופיל קישורים טבעי – למה הכוונה?

פרופיל קישורים טבעי הוא מונח המתייחס ליצירת תמהיל קישורים טבעי ככל האפשר לקידום האורגני של אתר מסוים בגוגל. נסביר זאת בפשטות – בעולם מושלם גוגל הייתה רוצה שאתרים יקבלו קישורים באופן טבעי (מאתרים אחרים, בלוגים, אתרי חדשות וכו'). כלומר, שאם אתם אוהבים תוכן מאתר מסוים אתם תמליצו עליו. לדוגמה במקום לחפש קניית קישורים מאתרי טיולים, תוכלו לקבל באופן טבעי קישורים מבלוגרים, אתרי חדשות, פרופילים ברשתות חברתיות וגופים נוספים שאוהבים אוכל, אוהבים את התוכן באתר שלכם ומשתפים אותו כי אנשים מקסימים ולבביים. במציאות זה לא קורה כיוון שבעלי אתרים ומקדמי אתרים יוזמים את יצירת הקישורים בעצמם. כל זאת זה נעשה בחכמה, במינון נכון ובצורה טבעית ככל האפשר עבודה זו יכולה לתרום לקידום האתר שלכם בגוגל.

כמה קישורים באמת צריך כדי לקדם אתר?

אנו רוצים להדליק לכם נורה אדומה מספקים שמציעים לכם להשקיע 100-200 שח ולקבל אלף קישורים ויותר לאתר שלכם. כמות הקישורים פחות חשובה מאיכות ורלוונטיות הקישורים ומעבר לכך – גוגל אף מענישה אתרים שבעליהם מקשרים אליהם לפתע עם כמות גדולה של קישורים בצורה לא טבעית, בוודאי אם מדובר בקישורים באיכות נמוכה. לכן, גם אם אתם קונים קישורים כדי ליזום את קידום האתר שלכם במנוע החיפוש הפופולרי, אתם רוצים לוודא שאתם עושים זאת בהתאם למינון המומלץ. לדוגמה: אתר חדש שעוד אין לו מספיק תנועה יהיה גם פחות סיכוי שיקבל קישורים מגוגל ולכן קבלת קישורים בודדים במהלך החודשים הראשונים יהיה הגיוני מאשר פתאום לקבל כמה עשרות קישורים בכל חודש כשאין אפילו כמה עשרות גולשים באתר. כאשר האתר יעשה את ההתקדמות שלו תוכלו להעלות את כמות הקישורים וכל עוד הם קישורים בעלי ערך לקידום האתר שלכם תוכלו לקשר יותר ויותר בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם.

רלוונטיות וסמכות הקישור:

חשוב יהיה לבדוק גם את הרלוונטיות של הקישור לאתר המקשר. לדוגמה אם אתם מחפשים קניית קישורים מאתרי אוכל, כדאי יהיה לקשר קודם כל מאתרים הרלוונטיים בתחום הקולינריה כמו אתרים של חברות קייטרינג, אתרי מתכונים, מגזינים ובלוגים בנושא אוכל ועוד.

 

אנא דרגו את המידע
קניית קישורים
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.