קישורים מפורומים – האם זה אפקטיבי?

אחד מסוגי הקישורים שהיו נפוצים ביותר בעשור הראשון של שנות ה-2000 אלו קישורים מפורומים, יש אינספור פורומים, חלקם כלליים וחלקם בנישות ספציפיות. בדומה לרשתות חברתיות הם מרכזים קהילות מתחומים שונים ומאפשרים לאנשים לשוחח ולהגיב בנושאים שונים בהתאם לסוג הפורום. לאורך השנים קישורים מפורומים עזרו לקדם אתרים כיוון שאלו קישורים שהיה קל ונוח יחסית להשיג, לא עלו כסף ומקדמי האתרים יכלו פשוט לייצר כמויות מהם. מאז עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל אלו כבר פחות אפקטיביים כמו סוגים רבים אחרים של קישורים ועל כך נלמד בשורות הבאות.

האם קישור מפורום עדיין עוזר לקידום האורגני?

קישורים מפורומים נחשבים כיום לקישורי NO FOLLOW, כלומר קישורים שאינם מעבירים כוח ממשי לקידום האתר בגוגל. בניית קישורים מצריכה מאיתנו להיות יצירתיים ולייצר תמהיל קישורים טבעי ככל האפשר. לכן, גם אם לא מדובר בקישורים שעוזרים באופן ישיר לקידום הם טובים אך ורק ליצירת תמהיל קישורים טבעי. כך למשל אתר בתחום הרכב, שככל שהוא צומח ומתפתח, ומגיעים אליו יותר מבקרים, זה רק טבעי שהוא יקבל גם קישורים מבלוגים ופורומים למיניהם מקטגוריות המדברות על רכב (או אפילו מפורומים העוסקים לגמרי בתחום זה). לכן, טוב יהיה לקשר מדי פעם מפורומים כאלו ואחרים כדי לשמור על תמהיל קישורים טבעי.

איך לקשר מפורום בצורה נכונה?

חשוב כמובן להבין כי קישור מפורומים צריך להתבצע עדיין בצורה טבעית ונכונה. בעבר היו מקימים פרופיל בפורום, שמים קישור בחתימה, שולחים כמה תגובות בנושאים שונים והתגובה שנחשפה לאוויר יצרה למעשה את הקישור שבחתימה של הפרופיל המופיעה מתחת לתגובה. בעל הפרופיל הגיב כמה פעמים רק ליתר ביטחון, במידה ונושא או תגובה ימחקו ואחר כך היה שוכך את הפרופיל או מקים אחד אחר ללקוח אחר שלו. חשוב יהיה לקשר מתוך פורום גם בצורה נכונה וטבעית. לדוגמה: אם אתם מחפשים קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים, במידה ואין פורום שעוסק רק בתחום זה, סביר להניח שיהיו פורומים עם קטגוריות של עיצוב פנים או עיצוב הבית.. שם תוכלו לרשום מדריך או פוסט עם טיפים ומתוכו לקשר לאתר המקודם.

רוצים קישורים אפקטיביים ואיכותיים יותר שגם יתרמו למאמצי הקידום שלכם באופן ישיר?

במידה ואתם מחפשים קישורים אפקטיביים שיעזרו באופן ישיר לקידום האתר שלכם אנו בוואמוס לינק נשמח לעמוד לשירותכם עם קטלוג עשיר ומגוון באתרים איכותיים בתחומים שונים. מחפשים קניית קישורים מאתרי הלוואות? עיצוב פנים? אנשי מקצוע? או אפילו השכרת קרוואנים? יש לנו מה להציע לכם.

אנא דרגו את המידע
קישורים מפורומים
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.