כמה עשוי לעלות לנו קישור איכותי לאתר שלנו?

המחירים של קישורים לאתר שלנו יכולים להשתנות בהתאם לפרמטרים רבים. ראשית – אנו רוצים את הטוב ביותר עבורכם ולכן נאמר שגם יש דרכים חינמיות רבות להשיג קישורים לאתר. חלקם קישורים טובים יותר, חלקם פחות, אך לרוב אלה מומלצים לגיוון תמהיל הקישורים שלכם וליצירת פרופיל קישורים טבעי. בכל הנוגע לשיפור הסמכות של האתר ושיפור הדירוגים שלו בגוגל כדאי לבנות אודות שירות קניית קישורים איכותיים כמו זה שלנו בוואמוס לינק ולרכוש קישורים שבאמת יספקו לכם תוצאות. 

עלות קניית קישורים עשויים להשתנות בין ספק אחד לאחר, בהתאם למבצעים מיוחדים במהלך החודש והשנה, בהתאם לאיכות האתרים, בהתאם למחיר שהספק רוצה לגבות ועוד. ככל שהאתרים גדולים, מטופחים וחזקים יותר כך סביר להניח שהמחיר לפרסום בהם יהיה גבוה יותר. אצלנו בוואמוס לינק תוכלו למצוא אינספור אתרים איכותיים שאנו מטפחים היטב בתכנים חדשים ואיכותיים, יוצרים קישורים הבונים לאתרים סמכות ומאפיינים מרשימים שבונים כוח קישורים גדול (מיץ קישורים) ממנו תוכלו ליהנות כאשר נקשר לאתרים שלכם.

בחשבון פשוט – כאשר מדובר באתרים איכותיים יותר גם כוח הקישורים הוא גדול יותר, כל עוד מדובר באתר רלוונטי כמובן. בדרך כלל עלות של קישורים כאלה יהיו בין 150 ל-250 שח לפני מע"מ. אצל ספקים שונים תוכלו למצוא קישורים הנעים בין 100 ל-250 ₪ גם כן. ישנם ספקים הגובים מעל הסכומים הללו ופרסום באתרים גדולים עשויים גם להגיע לאלפי שקלים לכתבה עם קישור.

אנא דרגו את המידע
כמה עשוי לעלות לנו קישור איכותי לאתר שלנו?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.