מה ההבדל בין קניית קישורים לבניית קישורים טבעית?

קישורים מאז ומתמיד היו חלק בלתי נפרד מהליך הקידום של אתר במנועי החיפוש של גוגל. לאורך השנים גוגל ביצעה אינספור עדכונים באלגוריתם שלה, כאשר אחת לשנה בממוצע יש עדכון גדול המשפיע על תוצאות החיפוש בצורה "דרמטית" יותר. לאחר עדכוני פנדה ופינגווין לפני עשור בערך, החלה גוגל לשים דגש על איכות הקישורים ולא כמות הקישורים לאתר. מכאן, בניית קישורים הפך להיות אחד החלקים החשובים ביותר בהליך הקידום האורגני. 

רכישת קישורים או בניית קישורים באופן טבעי?

יצירת קישורים לאתר יכולה להיעשות ב2 דרכים: באופן טבעי או באופן יזום. על אף שגוגל הייתה מעדיפה שזה יקרה באופן טבעי, המציאות מראה כי כל בעל אתר או מקדם אורגני הפועל לקידום של אתרים מסוימים בגוגל, יעדיף ליזום את הקישורים באופן טבעי וכך גם יעשה. בשל עובדה זו גוגל לא יכולה לעצור את כל בעלי האתרים בעולם ולכן אין לה מה לעשות בנוגע לקניית קישורים ו/או מהלכים יזומים. עם זאת, הניסיון שלנו והעדכונים של גוגל מראים כי היא כן דורשת שהקישורים יהיו איכותיים, רלוונטיים ויהיו באמת בעלי ערך לגולשים. לדוגמה: אם יש לכם אתר שאתם מקדמים בנושאים פיננסיים ייתכן ותחפשו אחר קניית קישורים מאתרי הלוואות, מגזינים בתחום הפיננסיים ועוד. 

האם ניתן להסתמך על בניית קישורים טבעית?

במידה והאתר שלכם ימשיך להתקדם בגוגל, לצמוח ולהביא גולשים נוספים אליו הוא יקבל גם באופן טבעי יותר קישורים. אך האם ניתן להסתמך עליהם כדי לקדם אתר בגוגל? אנו מאמינים שלא וכמונו כל אנשי המקצוע בתחום הקידום האורגני. זו הסיבה שכדאי ליזום את יצירת הקישורים בעצמכם. 

על מה חשוב לשים דגש ברכישת קישורים?

בבואכם לרכוש קישורים בדקו שאתם עובדים עם ספק אמין ומקצועי. מי עומד מאחורי האתרים? האם הספק מורשה לפרסם באותם אתרים שהוא מבטיח לפרסם בהם? האם הקישור שלכם יוצא באופן טבעי ממאמר תוכן? האם עלות הקישור כוללת גם את עלות כתיבת המאמר או שצריך להזמין שירותי כתיבה בנוסף? האם הקישור יוצא מאתר רלוונטי לאתר המקודם שלנו? לדוגמה: קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים יכולים להתאים לקידום אתרים בתחום זה ובתחומים משיקים שניתן לקשר ביניהם כמו למשל וילות להשכרה, שירותי יזמות ובניית נדל"ן, אתרים המוכרים מוצרי דקורציה לבית או לחדרי ילדים ועוד. לבסוף תוכלו להשוות גם את מחירי הקישורים ולוודא שאתם יוצאים תמהיל קישורים טבעי, על כך תוכלו לקרוא במדריך נוסף באתר שלנו.

אנא דרגו את המידע
קישורים טבעיים
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.