פרסום מאמרים בתשלום – עם התותחים בדיגיטל

פרסום מאמרים ברחבי הרשת והוצאת קישורים לאתר המקודם היא אחת הדרכים הטובות והחשובות ביותר לקידום אתר בגוגל. מנוע החיפוש הגדול בעולם הוא הבסיס לכל חיפוש כמעט באינטרנט, בוודאי של הקהל הישראלי שכל שירות, מוצר, בית עסק או פיסת מידע שהוא מחפש תהיה דרך גוגל בדרך כלל. על כן כל בעל עסק רוצה להתקדם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל והקישורים יעזרו לו לעשות זאת.

כיצד קישורים תורמים לנו לקידום האתר בגוגל?

קישורים הם אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לסמן לגוגל שיש כאן אתר שאפשר לסמוך עליו. בדיוק כפי שתשמעו המלצות רבות בעל פה על אדם או איש מקצוע מסוים, על בגדים של רשת אופנה או אפילו על סרט מסוים בקולנוע – כך באינטרנט ההמלצות מגיעות על ידי בניית קישורים מרחבי האינטרנט, לפחות כאשר מי שמנתח את הסיטואציה הוא אלגוריתם רובוטי. חכם ככל שיהיה, אין תחליף אחר לאלגוריתם להעריך את האיכות והסמכות של אתר מסוים ללא הקישורים הנכנסים אליו. על אף שיש מגוון רחב של פרמטרים שעשויים לסייע בנושא זה לאלגוריתם של גוגל הרי שעדיין מדובר באחת הדרכים הטובות ביותר לקדם אתר בגוגל וזה מוכח מדי יום בתחום הקידום האורגני.

איך לבחור באיזה אתר להוציא ממנו קישור?

בבואכם לבחור אתר להוציא ממנו קישורים אתם רוצים לבדוק שהאתר רלוונטי לתחום שלכם והקישור ממנו באמת יכול להעניק לכם ערך. קניית קישורים מאתרי הלוואות למשל יכולים להתאים לקידום אתרים בתחום הפיננסיים, הלוואות, יועצים למיניהם בענף זה, אתרים של בנקים, חברות אשראי ולעתים אפילו חברות ביטוח המעניקות שירות מסוג זה. ככל שהתחום יהיה יותר קרוב לאתר המקשר הקישור יהיה רלוונטי יותר. לגבי איכות וסמכות הקישור זה כבר תלוי באיכות וסמכות האתר המקשר.

איך לבחור ספק קישורים אמין?

בחירת ספק קישורים אמין הוא הבסיס להצלחה ברכישת קישורים לצרכי קידום. ספק לא מנוסה או לא אמין יכול לקשר אליכם מאתרים מזיקים ולאו דווקא מאתרים שיועילו למאמצי הקידום שלכם. לדוגמה קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים שמקשרים למשל לאתר בתחום הפרסום יכול להזיק לכם. כדאי יהיה לבדוק את איכות האתרים של החברה המקשרת והאם יש תמיכה ונציג אנושי לשוחח עמו.

אנא דרגו את המידע
פרסום מאמרים בתשלום
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.