פרסום כתבות מאתרים מובילים בארץ

על מנת לקדם אתר בגוגל ללא ספק תצטרכו קישורים. בין אם אתם מקדמי אתרים המקדמים אתרים שלכם ושל הלקוחות שלכם ובין אם אתם בעלי עסקים שמקדמים בעצמם את האתרים של העסק שלהם. בניית קישורים היא למעשה טכניקה בה אנו מקדמים בצורה יזומה את קידום האתר בגוגל, בצורה טבעית והגיונית ככל האפשר. כלומר, לא נכניס קישורים רבים לאתר חדש שאפילו לא מביא מבקר או שניים ביום עדיין כי זה לא יראה טבעי ונכון בעיני גוגל. לעומת זאת, ככל שהאתר יתקדם כדאי יהיה לייצר יותר קישורים איכותיים לאתר שיועילו למאמצי הקידום. אנו בוואמוס מדיה נשמח לספק לכם שירות מקצועי ואיכותי בתחום ולפרסם עבורכם כתבות באתרים מובילים בארץ.

טיפים לבחירת אתרים בהם נרצה להוציא קישור:

לכל חברה המפרסמת שירותי בנית קישורים יש לרוב מספר גדול של אתרים בהם תוכלו לבחור. אז איך נבחר היכן לפרסם? הינה כמה טיפים חשובים בנושא:

  • רלוונטיות – קשרו מאתר הרלוונטי לתחום שלכם ככל הניתן או כזה שתוכלו באמצעות התוכן שאתם מעלים אליו לקשר לתחום שלכם. לדוגמה אם יש לכם בלוג בנושא טיול חפשו אחר קניית קישורים מאתרי טיולים: בלוגים אחרים בתחום, מגזינים, אתרים של חברות תיירות ועוד. 
  • אמינות – ודאו שהתוכן באתר שאתם מעלים עליו הוא אמין, שהם מפרסמים מידע נכון ועדכני, שהם מפרסמים תוכן באופן תדיר ושהאתר בעל DR גבוה יחסית וסמכותיות. 
  • מהיכן יוצא הקישור? – חשוב מאוד להוציא קישור בצורה טבעית האפשר. לכן, מה שעבד פעם כמו להוציא קישורים מתפריט צדדי או פוטר כבר לא עובד כיום ואף יכול לעשות נזק לאתר שלכם. מומלץ כן להוציא קישור באופן טבעי יותר מתוך מאמר תוכן שעולה לאתר.

לסיכום; רכישת קישורים תתרום לכם לקידום האתר שלכם בגוגל. לדוגמה קניית קישורים מאתרי אוכל תוכל לסייע לקידום אורגני בגוגל של אתרי בתחום המזון, המסעדנות וכד'. כאשר מדובר על קניית קישורים לאתר שלכם אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם ספק סמכותי ואמין שיודע את העבודה, מתחזק היטב את האתרים שלו ויכול לספק לכם שירות מהיר ומקצועי. צרו עמנו קשר לפרטים נוספים.

אנא דרגו את המידע
פרסום כתבות מאתרים מובילים בארץ
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.