איך משיגים קישורים לאתר? – 3 דרכים עיקריות

אם אתם מחפשים דרכים טובות להשגת קישורים לאתר שלכם אנו יכולים להמליץ לכם על 3 כאלה. יש כמובן עשרות דרכים באמצעותן ניתן להשיג קישורים לאתר. חלקן דרכים טובות יותר, חלקן פחות, חלקן מסייעות בקישורים איכותיים יותר וחלקן יהיו לקישורים פושרים יותר באיכותם, אך כאלה החיוניים לבניית תמהיל קישורים טבעי. לא יודעים מאיפה להתחיל? המשיכו לקרוא.

#1 – קניית קישורים מספקים:

הדרך הטובה ביותר להשיג קישורים איכותיים לאתר שאנו רוצים לקדם בגוגל היא באמצעות קניית קישורים מספקים. ואמוס לינק למשל הינה ספקית קישורים למקדמי אתרים וחברות פרסום. הקטלוג הנהדר שלנו מציע קניית קישורים מאתרי חדשות, אתרי פיננסיים, מגזינים למיניהם, אתרי תדמית בתחומים ספציפיים באינספור נישות ועוד. נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך. ספקים כמו ואמוס לינק דואגים ליצירת קטלוגים גדולים ומגוונים של אתרים שניתן לרכוש מהאתרים בהם קישורים. בדרך כלל האתרים בהם יהיו טובים ומתוחזקים אך עדיין חשוב לבדוק מול מי אתם עובדים ולבדוק פרטים אודות האתרים המוצגים בהם.

#2 – פניה עצמאית לקולגות/ בעלי אתרים:

דרך נוספת להשגת קישורים היא באמצעות פניה עצמאית לקולגות ובעלי אתרים שיש להם אתר שרלוונטי להוציא ממנו קישור לאתר שלכם. אתם לא רוצים לקשר אליכם מאתר שלא הגיוני לקבל ממנו קישור כיוון שזה לא יראה טבעי בעיני גוגל. כך למשל זה לא יהיה הגיוני לקבל קישור לאתר עיצוב פנים מאתר של חברה בתחום הקוסמטיקה או אתר מנעולן למשל. במקרה כזה תוכלו לחפש שירותי קניית קישורים מאתרי בעלי מקצוע ואולי להוסיף את האתר לאינדקסים של בעלי מקצוע או לקשר מאתרים ומגזינים בנושא עיצוב פנים/חוץ.

#3 – העלאת תכנים לאתרי מאמרים:

אחת הדרכים החינמיות והקלאסיות להשגת קישורים היא באמצעות העלאת תכנים לאתרי מאמרים. בניית קישורים לא יכולה להתבסס רק על אתרי מאמרים כיוון שאין הרבה כאלה בישראל שבאמת שומרים על איכות האתר. בנוסף, אתרים כאלה לרוב מוציאים המון קישורים ואיכות הקישור שלהם הינה נמוכה בדרך כלל. אז בדרך כלל זו תהיה אחת הדרכים של בעלי אתרים המקדמים את האתר שלהם בעצמם בתקציב מצומצם להשיג קישורים, זה טוב לבניית תמהיל קישורים טבעי אך לא ניתן להתבסס רק עליהם לצרכי קידום. 

זקוקים לקישורים איכותיים לקידום האתר שלכם בגוגל? בחנו את הקטלוג שלנו בוואמוס לינק ונשמח גם לעמוד לשירותכם בכל צורך. לפרטים נוספים השאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המידע
איך משיגים קישורים לאתר?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.