מה זה אומר תמהיל קישורים טבעי ולמה הוא חשוב?

אם אתם קוראים מאמר זה באתר שלנו סביר להניח שגם אתם מבינים היטב את החשיבות של בניית קישורים לאתר שלכם לצורך קידומו בגוגל. אנו בוואמוס לינק משקיעים המון בטיפוח האתרים שלנו בקטלוג על מנת לספק את הקישורים הטובים והאיכותיים ביותר ללקוחותינו, אך לא רק איכות הקישורים חשוב וכאשר אנו מייעצים ללקוחותינו בנושא קישורים לSEO אנו מדברים לא מעט גם על תמהיל קישורים טבעי, שלצערנו הרב לא כל מקדם מבין את המושג הזה.

מהו תמהיל קישורים טבעי ומדוע הוא הדרך הטובה ביותר לייצר קישורים לאתר שלנו?

קישורים הם חלק חשוב מאוד מהליך הקידום האורגני ומהווים את אחד הפרמטרים החשובים ביותר בו. בעבר, עוד לפני עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל שנועדו לשים סוף לספאם הקישורים ברחבי הרשת, בעלי ומקדמי אתרים הבינו כי יצירת קישורים לאתר מקדמת אותו בגוגל וניסו לנצל פרצות באלגוריתם של מנוע החיפוש, הם החלו להשקיע את רוב עבודת הקידום ביצירת קישורים רבים ככל האפשר לאתרים המקודמים. זה יצר מצב שמקדמים היו משקיעים בין עשרות לאלפי קישורים בחודש באופן ידני או באמצעות כלים רובוטיים, כדי לייצר כמה שיותר קישורים. האינטרנט התמלא בספאם והקישורים היו סתמיים ולא באמת הציגו את הערך של אתר, אלא מי שמקשר יותר מתקדם יותר גבוה בתוצאות החיפוש. מאז עדכוני פנדה ופינגווין, החלו בגוגל לשים יותר דגש על איכות הקישורים ורמת הטבעיות של תמהיל הקישורים. כיום אם מישהו מקשר לאתר בצורה אגרסיבית ולא טבעית הוא עשוי להינזק בגוגל במקום ליהנות מהיתרונות שלו. 

כיצד זה בא לידי ביטוי בשטח?

  • מגוון סוגי אתרים – ישנם סוגים שונים של אתרים: חנויות דיגיטליות, בלוגים, אתרי תדמית, פורומים, אינדקסים, אתרי מאמרים, מגזינים, רשתות חברתיות ועוד. השתדלו לקשר ממגוון סוגים של אתרים ולא מסוג אחד. לדוגמה אם אתם מחפשים קניית קישורים מאתרי הלוואות, תוכלו לקשר ממגזינים בנושא פיננסיים, מאתר של יועץ משכנתאות וכמובן גם מאתר של חברות פיננסיות שונות המתווכות הלוואות או מספקות הלוואות.
  • סוג הקישור – מדי פעם תקשרו מתוך ביטוי מפתח, מדי פעם משם החברה, מפעם לפעם קישור פתוח ולעתים מתוך משפט. תמהיל טבעי כולל מגוון סוגי קישורים ולא רק קידום אגרסיבי ולא טבעי של ביטוי מפתח ספציפי. 
  • קישורים מאתרים באיכויות שונות – במאמר אחר באתר שלנו תוכלו לקרוא איך לבדוק את האיכות של קישור מאתר שנרצה לקשר ממנו, אך מה שחשוב זה לגוון גם בקישורים מאתרים באיכויות שונות. זה לא אומר שתקשרו באופן ספאמי מאתר אחר או מתוך אתר שלא רלוונטי אליכם בכלל, אך גיוון באיכויות האתרים המקשרים גם חשוב לתמהיל, אם כי רוב הקישורים עדיף שיהיו מאתרים איכותיים. לדוגמה תוכלו לחפש קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים ולקשר מתוך אתר עם DR 5 ומאתר עם DR 25 ולא רק מאתרים עם DR גבוה במיוחד.
אנא דרגו את המידע
מה זה אומר תמהיל קישורים טבעי ולמה הוא חשוב?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.