איך קישורים חיצוניים מעלים את האתר במיקומים בגוגל?

אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום אתר בגוגל היא יצירת קישורים חיצוניים שיסייעו לנו להגדיל את הסמכות והאמינות של האתר שלנו בעיני גוגל. לדוגמה: קניית קישורים מאתרי חדשות יכולה לסייע כמעט לכל בית עסק אך אלא אם מדובר במגזין או אתר חדשות משלכם, הקישור לא יהיה ממוקד ורלוונטי כמו קישור מתחום ספציפי לקידום אתר באותו תחום. לדוגמה: קישור מאתר העוסק בשיווק ופרסום לקידום אתר של חברת פרסום או אפילו עסק בתחום קרוב כמו עיצוב גרפי למשל. 

ההשפעה של קישורים על קידום האתר שלנו:

גוגל מאז ומתמיד עשתה שימוש בקישורים כדרך העיקרית שלהם להעריך עד כמה אתר הוא מומלץ או לא. הסברה אומרת שאם אתרים אחרים מקשרים לאתר מסוים הם ממליצים עליו ואם הרבה אתרים ממליצים עליו כנראה שיש בו תוכן טוב ורלוונטי ושווה לקדם אותו בתוצאות על מנת להציג לגולשים של גוגל את התוצאות הטובות ביותר. שזו השאיפה של גוגל כמובן. הבעיה היא שבעבר אנשים היו מקשרים מכל חור אפשרי באינטרנט ודואגים לייצר כמה שיותר קישורים מבלי להתחשב באיכות ורלוונטיות הקישור או אם הוא יוצא באופן טבעי או מאיזה תפריט צדדי. קניית קישורים מאתרי בעלי מקצוע המקשרים לאתר של אחד מבעלי המקצוע יכול להיות מאוד רלוונטי למשל. אך אם תקשרו מאתר תיירות לאותו בעל מקצוע ייתכן והקישור יהיה פחות רלוונטי ולכן גם פחות איכותי. 

אז על מה שמים דגש כיום?

יצירת קישורים גם היום רלוונטית יותר מתמיד ונחשבת לדרך הטובה ביותר של גוגל לגבש מדדי סמכות ואמינות של אתרים ועד כמה הם מומלצים. זו הסיבה שמדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני. עם זאת, חשוב יהיה להתחשב ברלוונטיות, איכות וסמכות הקישורים והאתרים המקשרים. לצורך כך כדאי לשכור את שירות בניית קישורים של ואמוס לינק. נשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך ולספק לכם ייעוץ והכוונה בנוגע לקישורים הרלוונטיים לאתר שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. 

אנא דרגו את המידע
איך קישורים חיצוניים מעלים את הדירוג
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה

— מבצע של פעם בקיץ! —

5 קישורים איכותיים
ב-400 ש"ח בלבד!

מוסיפים את הקישורים לעגלת הקניות
ומזינים את קוד הקופון

Vamos2024

המחיר לא כולל מע"מ | כולל כתיבת מאמר

Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.