דגשים חשובים לבניית פרופיל קישורים מנצח

 כדי לבנות פרופיל קישורים מנצח צריך לקחת בחשבון מגוון פרמטרים בבחירת הקישורים, הספקים שאתם עובדים אתם והאתרים המקשרים.

להלן כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון:

  • סמכות – אתם רוצים קישורים מאתרים סמכותיים וטובים ככל האפשר. רשמו בגוגל what is my website DR? והיכנסו לכלי החינמי של AHREFS. הכניסו את כתובת האתר ממנו אתם רוצים לקשר ובדקו את הDR שלו, כמות הקישורים והדומיינים המפנים לאתר והאם רוב הקישורים הללו הם DO FOLLOW ולא NO FOLLOW. כך תקבלו הערכה לגבי איכות וסמכות האתר המקשר. 
  • רלוונטיות – דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא כמובן את נושא הרלוונטיות. אתם רוצים לקשר מאתר הרלוונטי לתחום שלכם או מתחום קרוב. אם לדוגמה יש לכם עסק של צימרים והקמתם אתר אינטרנט ורוצים לקדם אותו בגוגל לביטויים רלוונטיים. הקישורים הכי טובים שתוכלו להשיג מבחינת רלוונטיות יהיו קישורים מאתרים אחרים של צימרים לחופשה. בדרך כלל כמות האתרים שתוכלו להשיג מהם קישורים מאותה נישה ספציפית שלכם תהיה מוגבלת ולכן מתרחבים למעגל השני של הרלוונטיות שהוא אתרים של נישות קרובות שניתן לקשר ביניהם. לדוגמה: לקבל קישור מאתר של מעצב פנים, מתוך מאמר בבלוג שלו שמדבר על עיצוב פנים לצימרים. אתר תיירות, אתרים המקדמים נופשים וחופשים באתר, בלוגים בתחום הטיולים בישראל ועוד. 
  • גיוון בקישורים – כפי שציינו לאורך מאמר נפלא זה חשוב מאוד לגוון את קניית קישורי החדשות שלכם. כדי לבנות פרופיל קישורים טבעי ואיכותי, צריך לייצר גיוון גם בסוג האתרים שאתם מפרסמים בהם, גם באיכות הקישורים וכמובן גם בסוג הקישורים: אם מדובר בקישור מתוך טקסט, קישור פתוח, במיקום של הקישור וכו'.
  • תדירות פרסום הקישורים – אתם רוצים לפרסם את הקישורים בצורה טבעית והגיונית. תתחשבו בכמות התכנים באתר שלכם, בוותק של האתר, באיכות שלו ושל התכנים וביצירת קישורים שהכמות שלהם עולה בהדרגה ובצורה הגיונית.

האם כל חברת קידום אתרים מספקת גם קישורים במסגרת שירות הקידום האורגני שלה?

התשובה לכך היא כן. לפחות כך אנו מקווים. ללא קניית קישורים קשה מאוד לקדם אתר בגוגל, בוודאי בתחום שיש בו אפילו תחרות בינונית. קישורים עוזרים לבנות אמון, סמכות ומוניטין. לכן הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הקידום האורגני של כל מקדם. כמות הקישורים ואיכותם תלויה בתקציב שלכם לצורך הקידום, בתקציב שהמקדם מקצה לקידום האתר שלכם, במשאבים ובקשרים של המקדם ובאסטרטגיית הקידום שלו עבור האתר שלכם. יש המעדיפים להוציא קישור או שניים בחודש לכל אתר אך שיהיו קישורים איכותיים ויש המעדיפים לייצר מספר קישורים בהתאם לתקציב הלקוח אך בשורה התחתונה מדובר בחלק בלתי נפרד מהליך הקידום האורגני שהמקדם חייב לספק לכם.

5/5 - (1 vote)
דגשים חשובים לבניית פרופיל קישורים מנצח
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה

— מבצע של פעם בקיץ! —

5 קישורים איכותיים
ב-400 ש"ח בלבד!

מוסיפים את הקישורים לעגלת הקניות
ומזינים את קוד הקופון

Vamos2024

המחיר לא כולל מע"מ | כולל כתיבת מאמר

Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.