האם קישורים חיצוניים יהיו רלוונטיים גם בעתיד?

אחת השאלות הנשאלות ביותר, דומה מאוד לתשובה בנוגע לשאלה "האם קידום אורגני יהיה רלוונטי בעתיד?". ובכן התשובה היא כן. קידום אורגני כאן כדי להישאר ואין לו תחלופה באופק. בנוסף, אין לגוגל אופציה טובה יותר להעריך איכות וסמכות של אתר מאשר ההמלצות שהוא מקבל באמצעות קישורים חיצוניים. תחום שכזה לא נעלם בין לילה וגם לא צפוי להיעלם בקרוב. גם בשנים הבאות קניית קישורים חיצוניים מאתרי לימודים יהיו רלוונטיים לצרכי קידום והחשיבות שלהם רק הולכת ועולה ככל שהתחרות גוברת וכמות האתרים בכל תחום.

יצירת קורלציה בין כמות התוכן לבין הקישורים:

כידוע צריך להיות קורלציה הגיונית בין איכות וכמות התוכן באתר שלכם לבין כמות ואיכות הקישורים הנכנסים לאתר שלכם. במילים פשוטות:

  • אם האתר שלכם חדש עם מעט מאוד תכנים בו הסיכוי שתקבלו הרבה קישורים נכנסים באופן טבעי הוא נמוך מאוד. תקף גם במידה והאתר ותיק אך עם מעט תוכן.
  • אם האתר שלכם כולל תוכן קצר, חסר ערך, עם חלקים מועתקים – כלומר תוכן המסווג על ידי גוגל כתוכן באיכות נמוכה ולא אמינה – זה לא יהיה גם אמין לקשר קישורים מאתרים סמכותיים ואיכותיים לפתע. 

לכן, אם אתם מחפשים אחר קניית קישורים טבעית לאתר שלכם, סביר להניח שתרצו לסנכרן (פחות או יותר) בין כמות ואיכות התוכן באתר שלכם לבין כמות ואיכות הקישורים שאתם מקבלים. כך למשל, אם העליתם מאמר חדש ואיכותי לאתר שלכם – זה יכול להיות נהדר להכניס אליו כמה קישורים לאורך החודש הקרוב. כלומר, קישורים שמקשרים ספציפית לאותו עמוד מאמר. אם המאמר טוב ואיכותי והרי שמדובר באתר חדש, כדאי להמליץ עליו, לכן זה רק טבעי שיגיעו קישורים.

אנא דרגו את המידע
האם קישורים חיצוניים יהיו רלוונטים בעתיד?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.