האם אפשר לקדם אתר אינטרנט ללא קישורים?

אנשים שאינם בקיאים מספיק בתחום הקידום האורגני אינם מכירים מספיק בחשיבות של קישורים לקידום האתר שלהם בגוגל. חשוב להבין כי בניית קישורים היא חלק בלתי נפרד מהליך קידום אורגני בגוגל ולכן התשובה לשאלה בכותרת היא שלא ניתן לקדם אתר בגוגל ללא קישורים. התשובה המלאה יותר תהיה "תלוי כמובן בכמה משתנים נוספים". וכאן אנו רוצים להרחיב.

קידום אתר אינטרנט ללא קישורים – זה אפשרי אבל…

יש כמה פעולות שתוכלו לבצע כדי לחזק את הרלוונטיות של האתר שלכם, המיקוד של האתר והעמודים בו לנושאים מסוימים ייסרקו על ידי גוגל בהתאם לביטויי המפתח והתכנים המשולבים בעמוד. ככל שעובר הזמן מנוע החיפוש של גוגל חכם יותר ויודע להבין טוב יותר את התכנים, הנושאים העיקריים בכל עמוד באתר שלכם, תתי הנושאים בו וכו'. הקישורים עוזרים לסריקה מהירה ורבה יותר של העמודים באתר שלכם וכמובן לבניית סמכות ואמינות בעיני גוגל המתייחסים לקישורים כהמלצות. ייתכן ותעלו מאמר מדהים לאתר שלכם והוא לא יקבל אפילו גולש אחד מגוגל וייתכן ואותו מאמר יביא לכם עשרות גולשים ויותר גם ללא קישורים או קידום מאומץ. זה קורה לעתים נדירות כאשר המאמר עוסק בעיקרו בנושא שמעט מאוד אנשים מחפשים בגוגל ואין לו כמעט תחרות או תכנים אחרים באינטרנט או שגם המתחרים שלכם לא התאמצו לקדם את העמוד שלהם באותו נושא, שוב, מה שקורה לעתים נדירות.

לכן, ב99.9% מהמקרים, כדי להתקדם בגוגל ובוודאי כאשר תרצו לקבל תנועת גולשים משמעותית יותר לאתר שלכם ולקדם את העסק שלכם תצטרכו קישורים.

כמה קישורים באמת צריך ומה חשוב לשים לב?

כמות הקישורים תלויה גם בתקציב שלכם אך גם במתחרים שלכם, בוותק של האתר שלכם, בפעילות שבו ועוד. כמו כן אתם רוצים לוודא שאתם מייצרים קישורים מאתרים רלוונטיים לאתר המקודם שלכם. לדוגמה: קניית קישורים מאתרי הלוואות יכולה להיות רלוונטית מאוד לאתרים המספקים הלוואות או מתווכים הלוואות כמובן, אך גם לאתרים אחרים בתחום הפיננסיים, ייעוץ כלכלי, ייעוץ משכנתא וכו'.

כדאי גם לבדוק את איכות האתר המקשר. לדוגמה: חיפשתם קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים, ונכנסתם למגוון אתרים בתחום זה שנראים יפים ומעוצבים, אך הנתונים שלהם מראים שהם בכלל אתרים חדשים, עדיין ללא טיפוח ושצריכים בעצמם להתקדם ולחזק את הסמכות שלהם. מצד שני אתרים טובים ומטופחים יכולים לספק לכם קישור איכותי שיתרום לכם לאורך זמן. אתרים חדשים יחסית יכולים להיות משתלמים לקשר מהם על מנת לייצר תמהיל קישורים טבעי ובהנחה שמדובר בספק אמין שמטפח את האתרים שלו, יש לזכור כי הקישור שלכם יכול להיות גם בעל ערך רב יותר בעתיד כאשר אותם אתרים שקישרתם מהם יטופחו גם הם.

אנא דרגו את המידע
האם אפשר לקדם אתר אינטרנט ללא קישורים?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.