כיצד בודקים נתונים של אתר לקניית קישורים?

על מנת לקדם אתר בגוגל יש דברים רבים שצריך לדאוג לכם, החל משמירה על אתר מעודכן, דרך שילוב ביטויי המפתח הנתונים, ביצוע אופטימיזציה בתוך האתר וכמובן בניית קישורים מתאימים לאתר תוך שמירה על פרופיל קישורים חיובי ככל האפשר ותמהיל קישורים טבעי והגיוני. קישור מאתר ספאם או אתר באיכות נמוכה מאוד עשוי לא רק שלא לתרום למאמצי הקידום שלכם אלא אפילו להזיק להם. לכן חשוב יהיה לבדוק מאילו אתרים אתם מקשרים.

אילו פרמטרים אנו רוצים לבדוק בחיפוש אחר אתר ליצירת קישור ממנו?

  • בדיקה ויזואלית ראשונית – הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק באתר המקשר הוא כמובן את הנראות הוויזואלית שלו. על אף שיש אתרים שוויזואלית אינם מודרניים או יפים במיוחד ועדיין יכולים להועיל למאמצי הקידום שלכם, הרי שאתר שנראה יותר טוב ומושקע ויזואלית הוא אתר שבעליו מטפח אותו בצורה נכונה ומקצועית ולכן כבר מראה סימנים טובים לאתר שמטופח כעת או יטופח לאורך הזמן והקישור מאתר כזה רק יהיה איכותי ומשתלם יותר עבורכם לאורך הזמן. 
  • בדיקת נתונים באמצעות כלים שונים – הבדיקות הראשיות שתצטרכו לבצע על אתרים מסוימים כדי לבדוק את אמינות האתר המקשר ואת איכות הקישור הפוטנציאלי תוכלו לבצע באמצעות כלים שונים כמו AHREFS, MOZ , SEMRUSH ואחרים. באמצעותם תוכלו לבדוק כמה אתרים מקשרים לאתר המדובר, כמה קישורים סך הכול יש לאתר, מה הDR שלו (דרך AHREFS) שיספק לכם מדד איכות לאתר ועוד.
  • רלוונטיות האתר המקשר – אתם כמובן רוצים לוודא שאתם מקשרים מאתר שיכול להיות רלוונטי לאתר שאתם מקדמים. לדוגמה קניית קישורים מאתרי הלוואות יכול להתאים לקידום אתרים בתחום זה ובתחום הפיננסיים, ייעוץ פיננסי, משכנתאות ועוד. קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים יתאימו לתחום עיצוב הפנים, אדריכלות ולעתים אפילו חברות יזמות ובנייה ואפילו אתרים המקדמים צימרים וחדרי אירוח. 
  • בדיקה שאכן מדובר בקישור FOLLOW – לא כל אתר שתקשרו ממנו יהיה קישור FOLLOW, כלומר קישור שמעביר כוח לקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל. במידה ואתם קונים קישורים מספק אמין כמו ואמוס לינק למשל תהיו בטוחים שמדובר בקישורי FOLLOW (גם תוכלו לבדוק זאת באמצעות כלים שונים לבדיקת קישורים).

מדוע חשוב לבדוק את האתר ממנו אנו מקשרים?

יצירת תמהיל קישורים טבעי אומנם כוללת גם קישורים מאתרים באיכות פחות גבוהה אך יש אתרים הנחשבים לאתרי ספאם שאינם מוערכים על ידי גוגל. קישור לאתר שלכם מאתרים כאלה עשוי רק לגרום לנזק תדמיתי לאתר שלכם. לכן חשוב לבדוק את הנתונים של האתר המקשר.

אנא דרגו את המידע
כיצד בודקים נתונים של אתר לקניית קישורים?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.