כמה קישורים צריך בשביל להתקדם בגוגל?

יצירת קישורים הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר להליך קידום אורגני. הליך בניית קישורים עשוי להיות מורכב למי שאינו מנוסה מספיק בתחום הקידום האורגני ולכן אנו בוואמוס לינק מספקים ייעוץ מקדים לכל לקוח שלנו ומתאימים את פעילות הפיזורים בהתאם לצרכי הלקוח, לתקציב שלו ולמה שמומלץ ביותר עבורו. יש פרמטרים רבים ושונים שצריך לקחת בחשבון ביצירת קישורים לאתר.

מה צריך לקחת בחשבון ביצירת קישורים לקידום אתר בגוגל?

  • רלוונטיות הקישור – על מנת לייצר יותר כוח מהקישורים אתם רוצים לוודא שהקישור הוא קודם כל רלוונטי בין האתר המקשר לאתר המקודם אליו מקשרים. לדוגמה: אם תקשרו מאתר בנושא הדברות לאתר של אינסטלטור לרוב לא יהיה מדובר על רלוונטיות גבוהה מדי. לעומת זאת, קניית קישורים מאתרי בעלי מקצוע בהחלט יכולים לתרום יותר מבחינת רלוונטיות כאשר הם מקשרים לאתר של אינסטלטור (או כל איש מקצוע אחר).
  • סמכות ואמינות האתר המקשר – גם לנתונים ולסמכות של האתר המקשר יש השפעה ניכרת על כוח הקישור שהוא מעביר ועל האמינות שלו.
  • קישור FOLLOW – אתם רוצים לוודא שהקישור שאתם מקבלים הוא FOLLOW ולא NO FOLLOW כיוון שהאופציה השניה לא מעבירה כוח לקידום האתר שלכם.
  • מהיכן יוצא הקישור – האם אתם מוציאים את הקישור מתפריט באתר מסוים? או מתוך תוכן שהועלה לאתר בצורה טבעית? האם אתם מקשרים מהפסקה הראשונה, האחרונה או מאמצע המאמר? מה שבטוח – שמרו על טבעיות.
  • סוג הקישור – האם אתם שולחים קישור פתוח לאתר שלכם? קישור מביטוי שם המותג? אולי מתוך ביטוי מפתח מקודם?

כמה קישורים נצטרך כדי לקבל תוצאות מקידום האתר בגוגל?

מכיוון שקישורים היו ועדיין נחשבים לאחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני אתם רוצים לוודא שאתם יוצרים מספיק קישורים לקידום האתר שלכם אך לא פחות חשוב זה איכות הקישורים. בנוסף אתם רוצים לשמור על אמינות וטבעיות ככל שניתן, לא רק בגיוון בין סוגי הקישורים, אלא גם בכמות הקישורים. כך למשל, אם זה הרגע הקמתם אתר חדש ופניתם אלינו לוואמוס לינק לצורך קניית קישורים מאתרי חדשות למשל, זה יהיה בסדר לייצר כמה קישורים בחודש אך אתר חדש שאין לו הרבה כניסות, לא סביר שיקבל 50 קישורים בחודש לפתע. זה יראה לא טבעי ולא ריאלי, לכן גוגל עשויה להזיק לקידום האתר שלכם במקום להיטיב עם הקידום. היו סבלניים והשקיעו ב5-10 קישורים בחודש לאתר שלכם, לפחות בהתחלה, וככל שתצמחו תוכלו לייצר יותר קישורים ולמצב את עצמכם כמובילים בתחום שלכם.

אנא דרגו את המידע
כמה קישורים צריך בשביל להתקדם בגוגל?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.