האם קישורים הם פרמטר חשוב בעיני גוגל?

כל אחד רוצה להיות מדורג ראשון בגוגל בתחום שלו, להופיע לפני המתחרים שלו ולקבל את רוב התנועה האורגנית מגוגל המחפשים ביטויים הרלוונטיים לתחום שלו. כדי להופיע ראשון בגוגל על בעל העסק להשקיע בקידום אורגני, המתבסס על 3 פרמטרים עיקריים: התוכן באתר, אופטימיזציה של האתר וקישורים. נושא הקישורים במשך שנים נחשב לאחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום האורגני בגוגל ולכן אתם רוצים לוודא שאתם רוכשים קישורים רק מספקים איכותיים עם אתרים איכותיים. אנו בחברת ואמוס לינק נשמח להציע לכם את שירותי הקישורים שלנו באהבה רבה. 

מדוע קישורים נחשבים לחיוניים בעיני גוגל?

קישור סמכותי וטוב יכול להיות שווה הרבה בכל הנוגע לקידום האתר בגוגל. מדובר באחד הפרמטרים החשובים ביותר וזו הסיבה מדוע כל מקדם אתרים עובד חזק על קניית קישורים מאתרי שיווק ופרסום לאתר המקודם כחלק חשוב מאוד מאסטרטגיית הקידום שלו. גוגל פועלת על פי אלגוריתם שהיא פיתחה ושדרגה לאורך השנים. האלגוריתם סורק את האתרים הקיימים ברשת, מעניק ציון איכות לאתרים ולעמודים הפנימיים שלהם ובהתאם לכך מסדר אותם במאגר פנימי שלו. כאשר גולש מבצע חיפוש בגוגל – המאגר של גוגל שולף בפחות משניה את התוצאות הרצויות לפי הסדר המוערך אצלם במאגר, המבוסס על האמינות, הסמכות והאיכות של האתר שלכם ביחס למתחרים שלכם. קישורים משמשים עבור גוגל כמעין "המלצה" על האתר. כלומר – שאם אתר מסוים מקשר לאתר שלך, בעיני גוגל זה נחשב כהמלצה. כמובן שלא כל קישור הוא טוב ויש קישורים באיכות ירודה כל כך עד כדי כך שהם יכולים להזיק יותר מאשר להועיל.

האם קישורים עשויים לאבד מערכם בקרוב?

אנשים חוששים משירותי קניית קישורים מ2 סיבות: הם חוששים ליפול על נוכלים והם חוששים שהם  ישקיעו כסף רב ברכישת הקישורים ואלה יאבדו את ערכם. אז כמו כל דבר בחיים שום דבר לא נצחי אבל כבר מעל 10 שנים שאנחנו בתחום הקידום האורגני ויכולים להעיד על כך שגם לפני עשור, וגם לפני כמה שנים, היו שאלות באותו נושא בדיוק. והינה אנחנו נמצאים כאן היום כאשר הקישורים עדיין אחד מ3 הפרמטרים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני וכך זה גם צפוי להיות בשנים הקרובות. לכן אתם יכולים להיות רגועים בהקשר הזה.

מה כדאי לקחת בחשבון בבחינת קישורים לקידום אורגני?

פרמטר: מה חשוב לבדוק?
FOLLOW/NO FOLLOW בדקו האם אתם מקבלים קישור FOLLOW ולא קישור NO FOLLOW. קישורים מהסוג השני לא מעבירים כוח לקידום האורגני וטובים בעיקר ליצירת גיוון ותמהיל קישורים טבעי, אבל כאלה אפשר להשיג בחינם, לא מהסוג שאתם רוצים לשלם עליו.
בדקו את נתוני האתר המקשר כנסו לאתר של AHREFS והיעזרו בכלי החינמי שלהם לבדוק את נתוני הDR וכמות הקישורים הנכנסים לאתר ממנו אתם רוצים לקשר. בדקו גם את רלוונטיות האתר לקישור שלכם כמובן.
מהיכן יוצא הקישור? לבסוף כדאי יהיה לבדוק גם מהיכן יוצא הקישור – האם מתוך מאמר? מתוך תפריט צדדי? מתוך הפוטר?

קישורים הם חלק בלתי נפרד מהליך קידום אורגני ונשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך. ליצירת קשר מהירה התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ונשמח לשלוח לכם את הקטלוג המלא.

5/5 - (3 votes)
האם קישורים הם פרמטר חשוב בעיני גוגל?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.