למה עדיף לקנות קישורים מאשר לעשות החלפת קישורים?

אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל אתם ללא ספק תצטרכו קישורים כדי לעשות זאת. קניית קישורים מאתרי בעלי מקצוע היא אחת הדרכים הטובות ביותר לתת בוסט להליך הקידום האורגני של האתר שלכם ואחד משלושת הפרמטרים הכי חשובים בתחום הSEO בכלל. זו הסיבה מדוע אתם רוצים לעבוד עם ספקים קישוריים מקצועיים ומנוסים, שידעו להמליץ לכם על אתרים טובים לקשר מהם לקידום האתר שלכם. זה דורש סבלנות אך הפירות בסוף טעימות מכל. אנו בחברת ואמוס לינק מאפשרים לכם ליהנות משירות פרסום כתבות עם קישורים חוזרים לאתר שלכם, תוך שימת דגש על איכות האתרים והקישורים ולכן מטפחים באופן שוטף את האתרים שלנו ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

מדוע חשוב לקנות קישורים לקידום אורגני ולא לבצע החלפת קישורים?

יש דרכים שונות להשיג קישורים לאתר שלנו כאשר אחת מהמוכרות ביותר היא באמצעות החלפת קישורים. בשיטה זו בעל אתר A מקשר לאתר B ומבקש ממנו לקשר בחזרה לאתר A שלו (או לחילופין לאתר C כדי ששני אתרים לא יקשרו מאחד לשני ישירות). המטרה היא כמובן לבנות תמהיל קישורים טבעי ואיכותי שיצביע לגוגל על האתר שלכם כאתר מומלץ עם תוכן איכותי ומענה לצורך של הגולשים. מכאן גוגל תרצה למקם את האתר שלכם גבוה יותר במנועי החיפוש ועל ידי כך לזכות בקידום במעלה תוצאות החיפוש לביטויים רלוונטיים. קישורים מהווים חלק בלתי נפרד מהליך קידום אורגני ולכן קניית קישורים גם כן נכנסת לתמונה. בסופו של דבר אי אפשר להסתמך על החלפת קישורים בלבד מכמה סיבות.

מדוע אי אפשר להסתמך רק על החלפת קישורים?

סיבה: הסבר:
ייתכן והקישור ייעלם או יפגע באיכותו לאורך הזמן ייתכן ותוך זמן קצר בעל האתר שהחלפתם אתו קישור יוריד את האתר מהאוויר, לא יעדכן אתכם וגם אם לא ירד האתר מהאוויר הוא עשוי שלא להשקיע בו מה שיפחית מערך הקישור. 
גוגל לא אוהבת את זה גוגל לא אוהבת החלפת קישורים בין אתרים. היא מעדיפה שהקישורים יתקבלו בצורה טבעית. מכיוון שאי אפשר להסתמך על זה, מקדמי אתרים מייצרים קישורים בעצמם, כפי שאתם מתעניינים בשירותים בוואמוס לינק וכך למעשה לקנות קישורים מבלי שיבקשו מאתנו קישור בחזרה.
יש הגבלה לכמות הקישורים הרלוונטיים שניתן להשיג לאחר כמה זמן יהיה קשה יותר מצוא עוד משתפי פעולה ותצטרכו לפנות לדרכים אחרות להשיג קישורים.
מחויבות הספק כאשר אתם רוכשים קישור בתשלום מספק יש לכם את התחייבותו של הספק לתקופה מסוימת. כלומר שאם לאחר כמה חודשים קצרים הקישור נעלם כלא היה או האתר ירד מהאוויר – הספק יבקש לפצות אתכם בקישור אחר ואולי מעבר לכך. כאשר מדובר באדם אחר שהחלפתם אתו קישור הוא לא יהיה מחויב לכם וסביר להניח שעשה את השת"פ הזה עם אחרים גם כן.

 

4.8/5 - (5 votes)
למה עדיף לקנות קישורים מאשר לעשות החלפת קישורים?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה

— מבצע של פעם בקיץ! —

5 קישורים איכותיים
ב-400 ש"ח בלבד!

מוסיפים את הקישורים לעגלת הקניות
ומזינים את קוד הקופון

Vamos2024

המחיר לא כולל מע"מ | כולל כתיבת מאמר

Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.