איך מבצעים קניית קישורים נכונה?

אם הגעתם לעמוד הזה אתם כנראה מבינים את החשיבות של קניית קישורים לצורך הקידום האורגני של האתר שלכם ואת רמת החשיבות של הקישורים לצרכי הקידום. כעת בכתבה זו נסקור כמה מההיבטים החשובים ביותר בנושא קניית קישורים נכונה והאופן שבו צריך לבחון ולבדוק את האתרים מהם אנו רוצים לקבל קישורים. 

אז ראשית – דעו מהו קישור ולמה צריך קישורים:

קישור הוא בעצם הפניה מעמוד אחד לאחר ברחבי האינטרנט. זה יכול להיות קישור מעמוד אחד לעמוד אחר באתר שלכם (נקרא קישור פנימי), זה יכול להיות קישור מרחבי האתר שלכם לאתר חיצוני (קישור יוצא) וקישור מרחבי האינטרנט לאתר שלכם (קישור נכנס). אלו הקישורים העיקריים שאתם צריכים להכיר, כאשר ההתייחסות שלנו בכתבה זו תהיה בעיקר לקישורים נכנסים. החשיבות של קניית קישורי חדשות הינו גבוהה במיוחד כי היא מאפשרת למנהלי האתרים לקשר בצורה ישירה ומהירה לעמודי תוכן נוספים ולאפשר לגולשים להגיע אליהם במהירות. זה תורם לשיפור חוויית המשתמש באתר, השארת הגולשים בתוך הפלטפורמה שלנו זמן רב יותר, לקרוא תכנים נוספים שלנו ולסמוך עלינו יותר בסופו של דבר, בהנחה שהם מקבלים המענה שהם היו צריכים מהחיפוש שלהם בגוגל. מכאן נוצרה העבודה של בניית קישורים בקרב מקדמי אתרים היוזמים את בניית הקישורים הנכנסים מרחבי האינטרנט לאתר המקודם. בכך הם נותנים דחיפה לקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, שכן גוגל מתייחסת לקישורים הללו כאל המלצות.

מה חשוב לבדוק לפני שנקשר מאתר מסוים?

אנו בחברת ואמוס לינק מוכרים קישורים לצרכי קידום אתרים ובניית חשיפה גדולה יותר למותג. אנו מכירים באיכות השירות והקישורים שלנו ובאמינותם, אולם זה לא כך אצל כל ספק ועבור בעל האתר ישנם עוד אפשרויות לייצר קישורים לאתר ולכן הינה כמה טיפים של פרמטרים שחשוב לבחון אודות הקישור:

  • בדקו שמדובר בקישור FOLLOW ולא קישורי NO FOLLOW שלא מעבירים מיץ קישורים (כלומר כוח) עם הקישור.
  • בדקו שהאתר המקשר רלוונטי לאתר שאתם מקשרים אליו. אתר בתחום הפילאטיס שמקשר לאתר הדברות למשל לא באמת ייתן כוח לאתר, לא סמכות ולא אמינות. רק ידליק נורה אדומה לגוגל. לעומת זאת אתר הדברות או מגזין הדברות שיקשר לאתר אחר בתחום זה בהחלט יהיה רלוונטי. לעתים גם בנושאים שונים ניתן למצוא מכנה משותף ועל ידי כך לייצר קישור טבעי יותר (לדוגמה באתר של צימרים להשכרה ניתן להעלות מאמר בנושא הדברות לגינה ולצימרים ולקשר לאותו אתר הדברות).
  • כנסו לכלי החינמי של AHREFS ובדקו כמה אתרים מקשרים לאתר המדובר ומה הDR שלו. DR גבוה מצביע בדרך כלל על אתר איכותי. 
  • בדקו מהיכן אתם מקבלים את הקישור – האם מתוך תפריט צדדי, מתוך כמה במאמר העולה לבלוג באתר או ממקום אחר?

לפרטים נוספים וייעוץ בנושא רכישת קישורים לקידום האורגני של האתר שלכם צרו עמנו קשר באתר או בטלפון. ליצירת קשר מהירה תוכלו גם להשאיר פרטים כאן למטה ונשמח לתת לכם שירות.

5/5 - (5 votes)
איך מבצעים קניית קישורים נכונה?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.