מה זה אומר הליך בניית קישורים טבעי ואיך בונים כזה?

אחת הדרכים הטובות והאפקטיביות ביותר לקידום אתר בגוגל וטיפוח נכסים דיגיטליים בכלל, הוא באמצעות בניית קישורים. הכוונה היא ליצירה יזומה של קישורים מרחבי הרשת המקשרים לאתר המקודם, חלק מהקישורים לדף הבית וחלק לעמודים פנימיים. מלאכת בניית קישורים לאתר הינה מקצועית וחשוב שתבוצע על ידי אנשי מקצוע המבינים היטב בתחום שכן אתם רוצים לוודא שהקישורים אכן אפקטיביים ומספקים לכם את כל מה שאתם צריכים ורוצים על מנת לייצר תוצאות. לצורך כך תצטרכו להשקיע בהליך בניית קישורים טבעי.

מה הכוונה בניית קישורים טבעי?

הליך בניית קישורים טבעי הוא בעצם יצירה של קישורים שמתכתבים באופן טבעי עם גודל האתר ורמת ההתפתחות שלו, וכן קישורים המקשרים מאתרים רלוונטיים אליו. בואו נשליך כמה דוגמאות:

  • יצירת קישור מאולץ מפוטר או תפריט צדדי הוא ככל הנראה קישור יזום ולא טבעי בעיני גוגל. לעומת זאת – קישור מתוך ביטוי מפתח ממאמר מסוים עשוי להיחשב בעיני גוגל כהמלצה טבעית להרחבת הידע באותו נושא.
  • יצירת קישור מאתר מאוד גדול, איכותי וסמכותי לאתר חדש שהרגע הוקם יהיה פחות טבעי מאשר ליצור בהתחלה קישורים "קטנים" יותר, מאתרים שהם מספיק איכותיים כדי לתרום לאתר ולא להזיק לו, אך לא אתרים מאות סמכותיים שנדיר שימליצו על אתר חדש בימיו הראשונים.
  • יצירה של כמות גדולה של קישורים לאתר חדש. נניח שיש לכם אתר בתחום התיירות והטיולים ויש לכם תקציב גדול. בעל עסק הרוצה להתקדם מהר וחושב שכסף לא יהווה בעיה – עשוי לחפש קניית קישורים מאתרי טיולים ולהשקיע כסף רב ביצירה מהירה של קישורים. אולם מכיוון שהאתר עדיין חדש ולא מפותח מספיק סביר להניח שלא הגיונית כמות הקישורים שהוא מקבל ושאלה לא התקבלו באופן "טבעי". לכן גוגל לא תקבל את זה בצורה טובה וזה עשוי להזיק לאתר במקום להועיל לו.
  • יצירת קישור מאתר לא רלוונטי – נניח שיש לכם אתר של מסעדה שאתם רוצים לקדם את שירות המשלוחים שלכם אונליין ולקדם את האתר אורגנית בגוגל. קניית קישורים מאתרי אוכל זה מה שאתם רוצים לחפש ולא קישורים מאתרים שאינם רלוונטיים.
אנא דרגו את המידע
מה זה אומר הליך בניית קישורים טבעי
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.