פרסום כתבות לדחיקת אזכורים שליליים

אזכורים שליליים אלו תוצאות חיפוש בגוגל המזכירות באור שלילי את האדם או העסק המדובר. לדוגמה: פסקי דין בהם עורך דין הפסיד או אדם/גוף כלשהו הואשמו/הורשעו ועשוי לפגוע במוניטין שלהם. פידבקים שליליים מלקוחות, חוות דעת שליליות שסוקרות בכתבה שירותים שונים וביניהם את שירות החברה המדוברת ועוד. במילים פשוטות – אזכורים בתוצאות שאתם רוצים לדחוק למטה ככל האפשר.

מדוע דוחקים תוצאות במנוע החיפוש?

דחיקת תוצאות במנוע החיפוש היא בעצם הורדה בדירוגים של תוצאות החיפוש את התוצאות עם האזכורים השליליים. מדוע עושים זאת? כדי לשמור על המוניטין של האדם או העסק שלו כמובן. מדוע לדחוק את התוצאות? כיוון שזו השיטה הטובה ביותר "להעלים" אותן מתוצאות החיפוש. מכיוון שרוב האנשים נכנסים לתוצאות האורגניות הראשונות בגוגל ולא ירדו עכשיו לתוצאה 50 למשל סביר להניח ש99.9% מהגולשים בכלל לא יגיעו לראות את התוצאה ה50 בגוגל בגוגל כך שאם האזכור השלילי יופיע שם זה לא אמור להשפיע על המוניטין של אותו אדם/בית עסק. 

איך ניתן לייצר דחיקה של אזכורים שליליים?

יש 2 דרכים להעלים אזכורים שליליים ממנוע החיפוש. האופציה הראשונה היא לזכות בתביעה משפטית נגד אותו אדם שפרסם בזדון מידע שנועד לפגוע בכם ובמוניטין שלכם, המידע שלו לא היה אמין ולא מבוסס על אמת ואז תוכלו לדרוש מגוגל משפטית להסיר את התוצאה הזו. בכל מקרה אחר יהיה קל ונוח יותר לאותו אדם/בעל עסק לדחוק את האזכורים השליליים על ידי יצירה של אזכורים חיוביים. למשל באמצעות בניית קישורים.

איך זה עובד?

נניח שיש לכם עסק בתחום ההלוואות ואתם רוצים לדחוק אזכור שלילי הרחק למטה בתוצאות החיפוש. תוכלו לחפש קניית קישורים מאתרי הלוואות ולהעלות כתבות יח"צ לאתרים שונים ברחבי הרשת, אתרים חזקים וטובים, שיציגו אתכם באור חיובי ויעקפו במהירות את התוצאה השלילית, תדחוק אותה למטה שאף אחד לא יראה ולא יגיע אליה. דוגמה נוספת: קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים שיעזרו לכם לקדם תוצאות חיוביות בגוגל על פני אזכורים שליליים של עסק שלכם בתחום עיצוב הפנים או תחום קרוב לכך. 

אנא דרגו את המידע
פרסום כתבות לדחיקת אזכורים שליליים
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.