פרסום כתבות תוכן ברשת

אחת הדרכים הטובות ביותר לייצר נוכחות ברשת ולסייע לקידום אתר בגוגל היא באמצעות פרסום כתבות תוכן ברשת. כתבות אלה נועדו על מנת לייצר חשיפה למותג שלכם, לטפח את המוניטין שלכם או של העסק שלכם ולסייע גם בקידום האתר שלכם בגוגל. באמצעות בניית קישורים תוכלו לאותת לגוגל שהאתר אליו מקשרים הוא אתר מומלץ עם תוכן בעל ערך. אנו בוואמוס לינק מספקים שירותי זה ומאפשרים לבעלי ומקדמי אתרים לרכוש קישורים באתרי החברה המטופחים בדיוק לעניין זה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר בוואטסאפ, בטלפון או במייל ונשמח לעמוד לשירותכם.

כיצד לקוח שלנו בוואמוס לינק קיבל פי 3 לקוחות מהאתר בזכות הקישורים שלנו?

אודי שם בדוי, הוא אחד הלקוחות שלנו בחברת ואמוס לינק. אודי מקדם את האתר שלו בעצמו, לאחר שעבר קורס SEO והחליט לחסוך את עלויות חברת הקידום. ידוע שכדי לבצע עבודת קידום כמו שצריך יש הצורך לקנות קישורים לצרכי הקידום ולפזר אותם בצורה יעילה ונכונה. לאחר שעת ייעוץ מהצוות המקצועי שלנו, תוך בחינת האתר המיועד לקידום, פרופיל הקישורים הקיים שלו ובחינת המתחרים, קיבל אודי המלצה לגבי כמות הקישורים הנדרשת לו, הערכה בלבד כמובן על פי הניסיון שלנו, ועל תמהיל הקישורים המומלץ. ההערכה שלנו לא הייתה רחוקה מהתוצאה בפועל ולאחר 8 חודשים של קניית קישורים מאתרי נדל״ן מאוזנת וחכמה האתר עלה בהדרגה בדירוגים והתוצאות לא איחרו לבוא, כאשר כמות התנועה באתר קפצה במאות אחוזים וכך גם כמות הפניות שהלקוח החל לקבל מהאתר. למעשה, לאחר שהחל לראות תוצאות הבטיח לעצמו אודי כבר חבילת קישורים נוספת לשנה הקרובה. רוצים גם אתם להשיג תוצאות בקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל? עקבו אחר הטיפים הבאים.

5 טיפים חשובים לפרסום כתבות תוכן ברשת כחלק מעבודת בניית הקישורים לאתר:

  • הזמינו קישורים רק ממקור מוסמך שמתחזק היטב את האתרים שלו. ניתן לבדוק את האתרים מהם אמורים לצאת הקישורים בכלים שונים, חלקם חינמיים חלקם בתשלום, ולהעריך את איכות האתרים.
  • ודאו שהקישורים יוצאים מתוך מאמרי תוכן ולא תפריט צדדי או תחתון כלשהו. 
  • הטמיעו לא יותר מ2 קישורים באותו מאמר. 
  • ודאו שהקישור שיוצא מתוך המאמר הינו קישור רלוונטי לנושא המאמר ועדיף שלא ימוקם במילים הראשונות של המאמר אלא שהקישור יראה טבעי כחלק מהמאמר ובמטרה להמליץ על מידע נוסף באותו נושא לגולשים.
  • ודאו שהמאמר מפורסם באתר רלוונטי לתחום שלכם או לפחות בקטגוריית מאמרים רלוונטית לאתר המקודם שלכם.

לסיכום; אם אתם מחפשים אחר שירות קניית קישורים איכותי תוכלו לבחון את קטלוג האתרים המגוון שלנו בוואמוס לינק. באתר תמצאו אינספור אתרים מטופחים מבית ואמוס לינק שתוכלו לפרסם בהם. ליצירת קשר בוואטסאפ או בטלפון ניתן ללחוץ על מספר הטלפון באתר או להשאיר פרטים כאן למטה.

אנא דרגו את המידע
פרסום כתבות ברשת
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.