פרסום מאמרי קידום

השירות שלנו בחברת ואמוס לינק הוא שירות קנייה ובנייה של קישורים לצרכי קידום אורגני. רגע לפני שאתם מבצעים רכישה של הקישורים באתר או יוצרים עמנו קשר בנושא, אנו נשמח אם תקדישו את 3 הדקות הבאות להבין תחילה במה מדובר, כיצד הקישורים שלנו יוכלו לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בגוגל, איך זה עובד? וממה צריך להיזהר. 

מהו פרסום מאמרי קידום ליצירת קישורים?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בהליך הקידום האורגני הוא בניית קישורים. באמצעות בנייה של קישורים מאתרי חדשות תוכלו לאותת לגוגל שאתר מסוים הוא מומלץ וכדאי לקדם אותו במעלה התוצאות. כיצד זה עובד? מאוד פשוט (אך לא באמת פשוט) – גוגל מייחסת לקישורים חשיבות רבה במיקום האתרים בתוצאות החיפוש שלה. קישורים המקשרים לאתרים מסוימים נחשבים בעיני גוגל למעין המלצה לרוב. כמובן שהאלגוריתם היום חכם מאוד ובודק את טיבם וסמכותם של הקישורים והאתרים המקשרים, מהיכן יוצא הקישור, כמה קישורים ובאיזו תדירות. כעת שאתם  יודעים את החשיבות של קישורים בואו נדבר על שירות הקישורים של ואמוס לינק.

קניית קישורים עם ואמוס לינק:

חברתנו מתחזקת קטלוג אתרים גדול ומגוון, אתרי פרימיום איכותיים בתחומים וענפים שונים. האתרים מתוחזקים היטב על שרתים מתקדמים ומהירים במיוחד, מתעדכנים לעתים קרובות עם מאמרי תוכן חדשים וייחודיים המספקים ערך לגולשים ובנויים היטב מבחינת אופטימיזציה ON PAGE ועוד. שירות קניית קישורים מאפשר לכל בעל אתר לפרסם כתבה עם קישור חוזר לאתר המקודם שלכם. מקדמי אתרים עובדים איתנו בשת"פ מלא ורוכשים קישורים ללקוחותיהם במחיר מוזל במיוחד. לפרטים נוספים תוכלו ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

איך לבחור אתרים לקשר מהם?

אז ראשית דעו כי תוכלו להתייעץ עם הצוות המקצועי שלנו בנושא בחירת האתרים ליצירת קישורים ונשמח לעמוד לשירותכם. בחירת האתרים לקשר מהם צריכים להתייחס לכמה פרמטרים עיקריים:

  • רלוונטיות הקישור – אתם רוצים להכין כתבה הקשורה לנושא ממנו יצא הקישור לאתר המקודם ולפרסם אותה באתר הרלוונטי לאתר המקושר. כך למשל אם אתם מפרסמים חברת הדברות כדאי שזה יהיה מאתר אחר של חברת הדברות או תחום קרוב שאפשר יהיה לקשר ביניהם כמו אתר בנושא אנשי מקצוע.
  • איכות הקישור – בדקו גם את נושא איכות האתרים המקשרים. אתם רוצים לוודא שהאתר המקשר מחזיר אליכם קישור איכותי ולא קישור מתפריט צדדי או קישור ספאם חבוי באתר (כמו למשל קישור הצבע בצבעי הרקע של האתר). אתם רוצים שהקישור יהיה מתוך ביטוי מפתח רלוונטי במאמר תוכן המפורסם באזור המאמרים באתר המפרסם.
  • מהיכן יוצא הקישור – האם הקישור יוצא מהתחלה או מסוף המאמר? מהשורה הראשונה או מאמצע הפסקה? מביטוי מפתח או משפט כללי? אולי בכלל קישור "עירום" של כתובת האתר? חשוב לבנות תמהיל קישורים טבעי ולכן חשוב לגוון ביניהם.

ליצירת קשר ופרטים נוספים אנו זמינים עבורכם בטלפון, בוואטסאפ ובמייל.

אנא דרגו את המידע
פירסום מאמרי קידום
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.