איך כותבים כתבה להוצאת קישורים?

בניית קישורים או יצירת קישורים היא אחת המשימות החשובות ביותר בכל הליך קידום אורגני בעסק. למעשה, מדובר באחד משלושת הפרמטרים החשובים ביותר בהליך קידום בגוגל. כתיבת תוכן ומאמרים לצרכי קידום יאפשרו לכם לפרסם את הכתבות ברחבי הרשת ולייצר את אותם קישורים נחשקים, שכן מאז עדכוני פנדה ופינגווין של גוגל זו שמה דגש רב יותר על איכות הקישורים מאשר על הכמות שלהם. איכות הקישור נמדדת, בין היתר, בסוג הקישור ומהיכן הוא מקשר. לדוגמה: קישור מתוך תפריט צדדי יהיה פחות איכותי וטבעי מאשר קישור מתוך מאמר תוכן. בכתבה זו נסקור כמה טיפים חשובים לכתיבת כתבות להוצאת קישורים.

מה אורכו של מאמר ההולך לבניית קישורים?

מאמרי SEO או מאמרים להוצאת קישורים אם תרצו, יהיו מאמרים באורכים שונים בהתאם לדרישות בעל האתר המפרסם את המאמרים. ככל שהאתרים איכותיים וגדולים יותר, כך בדרך כלל הדרישות יהיו נוקשות יותר ואורך המאמרים, כמו גם איכות הכתיבה , תהיה בהתאם. בדרך כלל מאמרים באורך של 350-400 מילים יהיו אורכים סטנדרטיים במרבית אתרי התשתית המתוחזקים לצורך בניית קישורים. לעתים תצטרכו לדאוג למאמרים של 500 מילים ובאתרים גדולים במיוחד ייתכן ואף תצטרכו מאמרים של 800+ מילים. היינו אומרים שככל שהמאמר ארוך יותר הוא גם יהיה איכותי יותר אך לצערנו לא כך המקרה וכי איכות הכתיבה, הגיוון בנושאים ושטף הקריאה תלוי לגמרי בכותב התוכן שלכם וברמתו.

כיצד מאמר SEO לצרכי הוצאת קישורים בנוי?

בהזמנת שירות קניית קישורים דרך ואמוס לינק למשל תוכלו לקבל גם מאמרים במסגרת השירות. במקרה כזה לא תצטרכו לדאוג למבנה המאמר הנחוץ, אולם לצורך הרחבת הידע נעדכן שהמאמר יהיה בנוי בצורה הבאה: הוא יהיה מחולק לכמה פסקאות, בהתאם לאורך המאמר, לרוב בפסקאות של עד 100 מילים בממוצע לפסקה. המאמר יכלול כותרות משנה בין לבין, כאשר אחת מהן לרוב תכיל את ביטוי המפתח הראשי של המאמר. חשוב שהתוכן במאמר יהיה קשור לנושא המאמר ולביטוי המפתח (האנקור) שממנו הולך לצאת הקישור לאתר שלכם. 

מי כותב את הכתבה?

בכל הנוגע לכתיבת מאמרים לקניית קישורים מאתרי חדשות תוכלו לכתוב את המאמרים בעצמכם או לשכור כותב תוכן שיעשה את העבודה עבורכם. במידה ותזמינו את השירות דרכנו בחברת ואמוס לינק תקבלו את המאמר במסגרת השירות עצמו. במידה ותזמינו קישורים מספק אחר כדאי יהיה להתכונן לכתוב את התוכן בעצמכם או לשכור פרילנסר שיעשה את העבודה, בהתאם לתקציב ולזמן שלכם כמובן.

איך מזמינים שירות בניית קישורים בוואמוס לינק?

אם אתם מחפשים שירותי קידום אורגני או בניית קישורים לצורך קידום אתר בגוגל תוכלו לפנות אלינו באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. ליצירת קשר מהירה תוכלו ללחוץ על כפתור הוואטסאפ או מס' הטלפון באתר ונשמח לעמוד לשירותכם בכל צורך.

אנא דרגו את המידע
איך כותבים כתבה להוצאת קישורים?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.