איך לכתוב תוכן שגוגל אוהב לקישורים?

על מנת לקדם אתר בגוגל צריך לייצר לו קישורים. אין כאן סודות או מיסתורין. על אף שגוגל הייתה רוצה שהכול יתנהל באופן טבעי ואתרים יקבלו קישורים טבעיים בלבד, זה לא קורה בפועל וכל מקדם אתרים או בעל אתר מכיר שירות בניית קישורים כזה או אחר על מנת שיעזור לו לייצר קישורים מאתרים רלוונטיים שיעזרו לקידום בגוגל. איך כותבים תוכן שגוגל אוהב לקישורים לאתר שלנו? הינה מדריך קצר בנושא.

הפרמטרים החשובים ביותר לגוגל – רלוונטיות וסמכות:

כאשר גוגל מחפשת להציג תוצאות לגולשים שלה היא שמה דגש על תוכן רלוונטי וסמכותי. תוכן רלוונטי הוא אחד המדדים הראשונים אם לא הראשון שגוגל תייחס אליו חשיבות. גוגל רוצה לתת תשובה מדויקת, נכונה ואמינה לגולשים שלה ולכן תרצה להציג תוכן רלוונטי לחיפוש שלהם בגוגל. בנוסף, גוגל שמה דגש על סמכות התוכן – כלומר מי עומד מאחוריו? זו הסיבה שהיא פחות אוהבת תוכן שנוצר בAI ומעדיפה תוכן אנושי. כמו כן בתחומים מסוימים כמו כלכלה, רפואה ולימודים חשוב שתהיה סמכות רלוונטית מאחורי האתר והתכנים בו ולכן בדרך כלל מומלץ לציין את שם העסק בתוכן. 

כמה ארוך צריך להיות המאמר שלנו?

מאמר SEO שהולך למשל עבור קניית קישורים מאתרי חדשות לא צריך להיות מאמר ארוך במיוחד. בדרך כלל מאמרים של 350-500 מילים אמורים להספיק. ישנם אתרי חדשות ואתרים גדולים ופופולריים בכלל שהדרישות המינימליות שלהם עשויות להיות 500 מילים או אפילו מעבר לכך ולכן כדאי לבדוק זאת מול בעלי האתר או סוכנות הקישורים שאתם קונים ממנה לגבי כמות המילים המינימלית.

איך לשלב נכון את ביטויי המפתח הרלוונטיים במאמר?

אז כדי שהקישור יטיב עם צרכי הקידום שלכם אך גם יצא בצורה טבעית ונכונה מתוך מאמר תוכן, חשוב יהיה שהמאמר יעסוק בנושא או סביב הנושא של הביטוי ממנו יוצא הקישור שלכם. כלומר, להוציא קישור לאתר הדברות ממאמר בנושא צעצועים יכול להיות פחות רלוונטי ואיכותי. כיצד גוגל יודעת במה המאמר עוסק? באמצעות סריקת התוכן של העמוד כאשר לביטויי מפתח החוזרים לאורך העמוד יש משקל רב בהצגה לסורקים של גוגל במה המאמר עוסק. לדוגמה: אם נרצה לקדם את הביטוי קניית קישורים מאתרי בעלי מקצוע אז נעדיף לכתוב מאמר בנושא קניית קישורים או בניית קישורים לקידום אתרים ולשתול שם את הקישור בצורה טבעית ונכונה. ניתן גם להטמיע את הקישור בתור URL פתוח או מתוך משפט שלם ולאו דווקא מילת המפתח המקודמת – זה כבר תלוי בתמהיל הקישורים שלכם והרצון שלכם לשמור עליו טבעי.

אנא דרגו את המידע
איך לכתוב תוכן שגוגל אוהב לקישורים?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.