איך אפשר להשיג קישורים לאתר?

בניית קישורים הם אחד משלושת הפרמטרים החשובים ביותר בהליך קידום אורגני בגוגל. יש מגוון רחב של דרכים להשיג קישורים אך חשוב כמובן לשים לב לבניית תמהיל קישורים טבעי ככל האפשר, לייצר קישורים אפקטיביים ובעלי ערך וכמובן גם לוודא שמדובר בקישורי FOLLOW שבאמת מעבירים כוח לקידום האתר. אז בואו נבחן כמה דרכים ליצירת קישורים לאתר לצרכי קידום.

#1 – החלפת קישורים עם קולגות:

אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג קישורים רלוונטיים לתחום שלכם היא לפנות לקולגות שלכם, להציע שיתופי פעולה בעניין פירגון הדדי של כתבה עם קישורים בבלוגים של אתרי החברה. לדוגמה: קניית קישורים מאתרי הלוואות – ניתן לפנות לקולגות המספקים ייעוץ בנושא הלוואות ולהציע להם כתבה עם קישור לאתר שלכם בתמורה לאותו השירות עם קישור לאתר שלהם.

#2 – קניית קישורים מאתרים רלוונטיים:

תוכלו לפנות לאתרים רלוונטיים ולהציע להם כסף בתמורה לפרסום כתבה וקישור חוזר לאתר המקודם שלכם. על אף שהמתחרים שלכם יסרבו בנימוס (או שלא), מגזינים, אינדקסים ומקומונים יכולים להוות כתובת נהדרת לרכישת קישורים. אם אתם מחפשים למשל קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים – לא חסרים מגזינים ואתרים בנושא עיצוב פנים ואתרים רלוונטיים בנושאים דומים כדי להוציא מהם קישורים.

#3 – תוכלו לפנות לסוכנות ליצירת קישורים:

הסוכנות שלנו ואמוס לינק מתמחה ביצירת קישורים לאתרים לצרכי קידום בגוגל. אנו מציעים קטלוג גדול ומגוון של אתרים איכותיים שניתן לקשר מהם ונשמח להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. מחפשים שירות בניית קישורים לקידום האתר שלכם? בין אם אתם מקדמי האתר או בעלי העסק המקדמים אותו בעצמכם בגוגל – אנו נשמח לעמוד לשירותכם.

#4 – קישורים מפורומים – האם זה אפקטיבי?

כיום מרבית הפורומים אינם מאפשרים יצירת קישורים לאתרים, אך גם מאלה שכן מאפשרים להוציא מהם קישור לרוב יהיה מדובר בקישור NO FOLLOW או קישור באיכות ירודה או רלוונטיות נמוכה לאתר המקודם. על כן לא ניתן לייחס להם חשיבות רבה מבחינת העברת כוח לקידום אך בהחלט מומלץ לשלב כמה כאלה ליצירת תמהיל קישורים טבעי.

#5 – רשתות חברתיות:

קישורים מהרשתות החברתיות מספקים בוסט נהדר להליך הקידום שלכם. על אף שלא יהיה מדובר בקישורים השוטפים שתקבלו מחברות קידום במסגרת העבודה השוטפת, הרי ששיתוף של האתר שלכם ברשתות החברתיות יכול להוסיף לגיוון, ליצירת קישורים טובים מאתרים איכותיים וכמובן גם לתרום לסיגנלים החברתיים שגוגל מקשרת לאתר שלכם, דבר שמהווה פרמטר חשוב להליך הקידום בפני עצמו.

אנא דרגו את המידע
איך אפשר להשיג קישורים לאתר?
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.