מה שלושת הפרמטרים החשובים ביותר של קידום אורגני

קידום אתרים הוא אחד התחומים המורכבים בעולם השיווק הדיגיטלי. הוא דינמי מאוד בשל עדכוני גוגל השוטפים למנוע החיפוש שלהם ומצריך התאמות ושינויים שונים, כמו גם יד על הדופק, מצד מקדמי אתרים בארץ ובעולם. לקידום במנועי החיפוש יש מאות פרמטרים השונים המשפיעים בצורה זו או אחרת על תוצאות החיפוש ובסופו של דבר על מיקום האתר שלכם בגוגל. 3 הפרמטרים שנדבר עליהם כאן: בניית קישורים, כתיבת התוכן באתר וחוויית משתמש, אולי נחשבים לחשובים ביותר עבור גוגל כדי להבין כיצד למקם את האתרים בתוצאות, אולם ישנם עוד פרמטרים שונים שבלעדיהם עבודת הקידום אינה שלמה.

#1 – כתיבת תוכן לאתר:

התוכן לאתר שלנו יהווה את הבסיס המרכזי לא רק לקידום האורגני אלא גם למה אנו מציגים ללקוחות שלנו ומה בונה אתם אמון. בסופו של דבר לקוח המגיע ממנוע החיפוש של גוגל חיפש משהו, מצא אותנו בין התוצאות השונות והחליט שהכותרת שלנו הייתה מספיק מעניינת וממוקדת למה שהוא חיפש – ולכן חשוב יהיה לספק לו בתוכן, בעמוד שהוא נכנס אליו, את המענה שהוא חיפש. בנוסף, כדי שגוגל ידע למקם את האתר שלנו בתוצאות בהתאם לחיפוש הגולש חשוב יהיה לבצע מחקר מילות מפתח מקדים, לשתול את מילת המפתח הראשית לאותו עמוד בכמה מקומות לאורך המאמר ועוד. במילים אחרות – אופטימיזציה של התוכן למנועי החיפוש.

#2 – בניית קישורים ליצירת סמכות ומוניטין:

על ידי יצירת קישורים מרחבי הרשת לאתר המקודם אנו באמת מאותתים לגוגל שהאתר המקודם הינו מומלץ וסמכותי, עד כדי כך שאתרים אחרים מקשרים אליו. כמובן שמדובר בתורה שלמה שמדברת על רלוונטיות ואיכות הקישור ועד לכמות הקישורים ורמת הטבעיות שלהם. לדוגמה: קניית קישורים מאתרי הלוואות יכולה להתאים לקידום אתרים בתחום הפיננסיים, ההלוואות והאשראי אך יכולה לקשר בטבעיות גם לאתרים של יועצים שונים, מאמנים עסקיים וכו'. קניית קישורים מאתרי עיצוב פנים למשל יכולים לקשר לאתרים בתחום זה וגם לאתרים שקשורים בבניית בתים, צימרים להשכרה ועוד.

#3 – חוויית משתמש – הדגש הוא בפרטים הקטנים:

חשוב לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם ככל שניתן: שיפור מהירות הטעינה של האתר, תפריטי ניווט נוחים, התקנת תוסף נגישות, שיפור התוכן, העלאת סוגי תכנים שונים ועוד. חוויית המשתמש משפיעה בצורה ניכרת על האופן שבו גוגל רואה את האתר שלכם ובוחנת היטב את המדדים הללו.

אנא דרגו את המידע
3 פרמטרים חשובים לקידום אורגני
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
תוכן עניינים
ניוזלייטר
הירשם לניוזלטר שלנו כדי לקבל מידע עדכוני, חדשות, תובנות או מבצעים
מאמרים שעלו לאחרונה
Open chat
1
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו ונשמח לעזור לכם 24/7.